Hi Anne!

Je bent er weer!
Lekkere vakantie gehad? En dan kom je terug, is het hier ook nog mooi!
Goed uitgerust en lekker genoten van het goede Italiaanse leven, zeker.
Ik lees je wel weer.

lfs. Suus

Hee Suus,

dat is een snelle reactie zeg! Ja we hebben echt genoten van het Italiaanse leven. Nog in San Baronto geweest, maar daar uiteindelijk niet op de camping gestaan. Het was die dag net slecht weer, onweer en regen. We hadden geen zin om onze tent op te slaan in de regen. Ook de plek die we toegewezen kregen was niet helemaal top: gelijk een buurvrouw die al van alles aan het regelen was over de het parkeren van de auto en het ophangen en delen van de waslijn. Wij dachten: wegwezen hier!!

We zijn uiteindelijk in Lucca terecht gekomen, daar een hotel genomen voor twee nachten en toen door naar de Toscaanse kust. Het was echt helemaal geweldig. Wat een lekker leventje. Veel olijven gegeten en heerlijke wijn gedronken!! En de zomer weer mee terug genomen. Alleen jammer dat ik nu weer moet werken. Tergend hier zonder airco.

En jij? Ook bijna met vakantie? Het is echt lekker hoor om er even uit te zijn en in een andere wereld te zijn dan die van zwanger worden! Hoewel je ergens in je achterhoofd toch denkt aan: zou het niet helemaal geweldig zijn als onze baby verwekt zou zijn in het mooi Toscane. Maar helaas.....
Ach gewoon de slaapkamer of de keukentafel is ook goed, als is het minder romantisch. Het maakt me allemaal niets meer uit!!

Liefs
Anne

Hi Anne,

Jaa heerlijk is Italië he! Zeeeeer verslavend het Italiaanse leven...
Waar hebben jullie gestaan aan de kust?
Jammer zeg dat je toch weer ongi bent geworden....je had nog zo gehoopt dat het na je mk meteen weer raak zou zijn he meis. Flinke domper op de vakantievreugde.
Maar gelukkig is het hier ook nog mooi weer en je cyclustelling is weer begonnen dus nog even en er kan weer gebumst worden op de keukentafel ja!!
Net als in die bekende film van Jack Nicholson "The postman always rings twice",hihi! Wie weet is het de volgende maand wel ineens raak.

Ik ben ook zeer toe aan een fijne vakantie!! Had vandaag een soll. maar heb er mixed emotions bij. (Mijn contract houdt per 31/12 op nl.)
We horen het wel. Het betekent dan evt. ook dat ik mn 1e IVF poging onder de loep moet nemen en evt. moet uitstellen, en dat wil ik natuurlijk niet. Zware dilemma's in het leven!
Ik moet me er maar niet druk over maken. Ik zie het allemaal wel.

Moet nog 2 weekjes werken en dan he he bijna 1 maand vrij, heeeerlijk!

Zit jij er al weer een beetje in op je werk? Suc6!

lfs. Suus

Hi Suus,

Wat herkenbaar!! Ik heb wel een vast contract maar loop zelf heel erg te twijfelen of ik een andere baan zal gaan zoeken. De kinderwens heeft een aantal dingen stil gelegd. Zo dacht ik: als ik dalijk zwanger ben kan ik hier in ieder geval parttime werken. Het is dicht bij mijn huis, dat is dan ook super makkelijk, etc. Intussen gebeurt er qua zwanger worden niets en zit ik dus een beetje vast. Ook omdat ik nu weet dat er misschien nog een hoop bij komt kijken om een kindje te krijgen, is het wel fijn om in een vertrouwde omgeving te zitten en iets te doen waarbij je bijna "op de automatische pilloot" draait. Maar dit geeft natuurlijk ook geen bevrediging! Juist niet, dat je nu een beetje dingen op zijn beloop laat omdat je misschien ooit zwanger bent.

Dus eergisteren met mijn vriend besproken dat ik het gevoel heb dat ik gewoon iets anders moet gaan doen. De weinige uitdaging in mijn werk nu zorgt er ook voor dat ik mijn gedachten de vrije loop kan laten, en dat is natuurlijk: babies, babies en nog eens babies!!! Ik word soms gek van mezelf.

Voor jou ligt het wrs wel anders omdat je contract afloopt en al concreet met IVF bezig bent?? Maar toch, een mens piekert wat af in zijn leven.......
Achteraf blijkt het dan allemaal wel goed te komen. Dus ik zou zeggen, gewoon ervoor gaan en kijken hoe je uitkomt, doen waar je je goed bij voelt, al gaat het een misschien ten koste van het andere.

Veel succes weer

Liefs
Andrea

Hee Anne,

Nu zie ik je berichtje wel, had elkaar wrsch. net gekruist!

Heel herkenbaar ook weer voor mij!
Mijn ambitie is nu moeder worden en ik wil daar best graag bij werken, maar eerst genieten van mijn hopelijk ooit te krijgen rol als moeder. Het doet me pijn als ik dit schrijf want dan komt die angst ook weer kijken....
Ik baal van de situatie waarin ik kom omdat het noodgedwongen is, maar van de andere kant misschien is het ook wel mijn redding....dan moet ik me wel verplicht op die nieuwe job richten en gaat het hopelijk toch ineens de goede kant op met zwanger raken! Het is alleen nu zo'n ongelukkige samenloop van alles.
Maarja eerst maar afwachten hoe en wat.
Het leven kan soms zo lopen en vaak denk ik dat het voorbestemd is. Hopelijk bij mij met een goede afloop!

Ik herken dat van op de automatische piloot ook heel erg, gelukkig is er op mijn werk veel begrip (en herkenning!)
dus daarom vind ik het ook extra moeilijk dat het ophoudt...

Wel knap van je dat je over die stap nadenkt. De zekerheid is natuurlijk wel een heel prettig iets! Zijn er voor jou geen interne doorgroeimogelijkheden? Of wil je gewoon iets heel anders?

Heb zin in vakantie! Heb je lekker genoten met manlief van de vele chianti's, ciabatta's en overheerlijke pizza's & pasta's? Lekker bruin kleurtje en nog vol van alle indrukken, prachtige cypressen en landschapen he!
Hoe vond je San Giminaio en Lucca (nog gefietst?!) en heb je het boekje nog gelezen?

Als je nog zin hebt in zo'n pizzasfeer heb ik nog een tip: ken je van Danerolle (koelvak) de Pizza&Tomato??
Bij AH hebben ze dat en in een mum heb je je eigen belegde heerlijke verse pizza!

Krijg nu al trek, haha.
Ga weer effe aan de slag...
Tot snel,
lfs. Suus

ps Leuk dat je weer terug bent!

Terug
Bovenaan