Hi Suus,
Wat herkenbaar!! Ik heb wel een vast contract maar loop zelf heel erg te twijfelen of ik een andere baan zal gaan zoeken. De kinderwens heeft een aantal dingen stil gelegd. Zo dacht ik: als ik dalijk zwanger ben kan ik hier in ieder geval parttime werken. Het is dicht bij mijn huis, dat is dan ook super makkelijk, etc. Intussen gebeurt er qua zwanger worden niets en zit ik dus een beetje vast. Ook omdat ik nu weet dat er misschien nog een hoop bij komt kijken om een kindje te krijgen, is het wel fijn om in een vertrouwde omgeving te zitten en iets te doen waarbij je bijna "op de automatische pilloot" draait. Maar dit geeft natuurlijk ook geen bevrediging! Juist niet, dat je nu een beetje dingen op zijn beloop laat omdat je misschien ooit zwanger bent.
Dus eergisteren met mijn vriend besproken dat ik het gevoel heb dat ik gewoon iets anders moet gaan doen. De weinige uitdaging in mijn werk nu zorgt er ook voor dat ik mijn gedachten de vrije loop kan laten, en dat is natuurlijk: babies, babies en nog eens babies!!! Ik word soms gek van mezelf.
Voor jou ligt het wrs wel anders omdat je contract afloopt en al concreet met IVF bezig bent?? Maar toch, een mens piekert wat af in zijn leven.......
Achteraf blijkt het dan allemaal wel goed te komen. Dus ik zou zeggen, gewoon ervoor gaan en kijken hoe je uitkomt, doen waar je je goed bij voelt, al gaat het een misschien ten koste van het andere.
Veel succes weer
Liefs
Andrea