hi ben er weer even klein verhaaltje

Hi dames,
Ik ben hier lang niet meer geweest, heb het zo druk met mijn kleintje, meer met haar bewonderen bedoel ik dan.
Ik ben bijna 8 weken geleden bevallen, en ze doet het heel erg goed.
De eerste twee weken sliep ze door, kreeg om twaalf uur de laatste voeding en moest ik om acht uur weer wakker maken.
Daarna is ze bijna twee weken weer 1 keer in de nacht gekomen, en vervolgens slaapt ze nu alweer vanaf de vier weken weer door.
Nog steeds om twaalf uur de laatste voeding en om acht uur moet ik haar weer wakker maken.
Ik heb weer een aantal verhalen van jullie gelezen, en merk toch wel dat ik heel erg bof.
Ik geef borstvoeding en ze is gelukkig erg voldaan, ik las gisteren een verhaal van iemand over het gevoel met die speelse hond, zo doet Lynn dat ook bij mij, doet wel zeer, maar moet ook altijd erg lachen om haar.
Het grappigste vind ik altijd dat zij in slaap valt terwijl ze de tepel nog vast heeft en dan glimlacht ze.
ik heb haar vanochtend gevoed, en ze heeft volgens mij maar twee minuten haar ogen open gehad, nu ligt ze lekker in het grote bed te slapen.
Ze is ook veel gegroeid was bij de geboorte 3190 gram en nu weegt ze over de 4590 gram. Ook past ze niet meer in maatje 50 dus ga dadelijk even kleren uitsorteren.
Kom hier wel weer vaker kijken hoor, als de kleine slaapt is dit wel te doen, en wanneer huis op orde is enzo.
X

Hoi Kiek,

Genieten he zo'n kleine!!!!!!
Zaterdag was Merlijn 8 weken en ik geniet weer volop. Hij krijgt ook nog bv en doet het er prima op. Slaapt s'nachts door en is heel tevreden. Net als jij boffen wij met zo'n gemakkelijk kindje.
Vandaag krijgt hij z'n eerste prikken. Ben dan ook blij dat z'n beide broers naar de opvang zijn. Misschien heeft hij nergens last van maar je weet maar nooit.

Geniet lekke verder!!!!!!!
Mo

Terug
Bovenaan