Hi Chili

A

Anoniem

Guest
Hai,
Helaas pindakaas ook voor mij is het weer mis. Echt balen hoor zit ik op mijn werk verteld mijn collega dat ze zwanger is... iedereen om me heen wordt maar zwanger...maar we houden de moed erin. Ik ben sinds het lezen van dit Forum op de hoogte van de zo gehete ovulatietesten dus werk er nog niet mee. Kan je die zo bij de drogist kopen?
Veel plezier met klussen
bye Maartje

Hoi Maartje,

Ik ben dan wel geen Chili, maar wil toch even reageren. Even over de ovulatietesten. Ik heb de clearblue test gebruikt, deze bevat 7 teststaafjes. Voor mij was het een uitkomst. Bij het laatste staafje zag ik dat mijn eisprong eraan zat te komen. En nu ben ik ondertussen 6 weken zwanger. Het is nog wel allemaal superspannend omdat het al 2 keer eerder is misgegaan. Maar we moeten positief blijven denken. Dus meid, veel succes en je kunt deze testen gewoon bij de drogist kopen.

Groeten Kee

Hoi Maartje,

Ik heb ook de ClearBlue ovulatietesten gebruikt en gaven de derde dag een positieve test aan. De tweede maand heb ik dus de rest van de staafjes gebruikt.
ClearBlue is iets duurder dan anderen (bv. Romed), maar ik vond ClearBlue iets betrouwbaarder klinken.
Ik had ze besteld via babybrabbel.
Als je geld overgemaakt is, sturen zij het op in een neutrale envelop of doos.
Niemand die dus kan zien dat het bij Babybrabbel vandaan komt.

Groetjes

hi Maartje,

Hier ben ik dan, je kunt ze inderdaad bij de drogist (DA, Kruidvat) halen en ze zijn 30 euro en ik geloof 28 cent.
Best prijzig maar ze zijn het wel waard!

Ook ik gebruik ze al vanaf het begin en ik weet dus precies wanneer de eisprong is, zodat je die dagen ervoor en erna kunt klussen ( en niet de hele maand om de dag ofzo)

Begin meestal op dag 10 of dag 11 in de ochtend en eerst zie je een wat wazig streepje en dan de dag erna bv een super dikke streep en dan weet je dat het goed zit.

Had zelf op dag 13 die dikke streep dus heb wel op zondag geklust maar mijn man moest voor zijn werk drie dagen weg dus kan het vanavond pas weer doen dus ben bang dat het weer niets zal worden deze maand!??!

Hoe is ie bij jou?

groetjes:Chili

Terug
Bovenaan