Hi dames, ik ben er weer(sort of) en hartstikke legaal

Hi dames,
Wat ben ik blij met jullie lieve berichtjes.
Ik was jullie echt niet vergeten hoor, maar was zo moe van alles, en kon ook niet veel doen, vandaar dat het allemaal zo lang duurde dat ik weer zelf achter de computer kon gaan zitten.
Nou hier mijn verhaal:
Ik ben vrijdag opgenomen in het ziekenhuis, moest me om zeven uur melden.
Natuurlijk had ik nog steeds geen weeen, Lynn was er nog niet klaar voor.
Ik kreeg een gel ingebracht om de baarmoedermond te laten rijpen en moest vier uur wachten. Vervolgens werd er gevoeld of het werkte, niet goed genoeg dus kreeg nog een keer gel ingebracht.
Weer vier uur wachten, wat een toestand. Na die vier uur werd er weer gevoeld en had ik twee cm ontsluiting.
Toen moest ik aan de weeenopwekkers, echt niet fijn.
De weeen werden steeds heftiger en na vijf uur had ik er drie cm bij. Dus het zou echt een hele lange nacht gaan worden.
Ondertussen werden de opwekkers opgevoerd en kreeg nog heftiger m'n weeen.
Ik trok het op een gegeven moment niet meer, werd ook boos op mezelf omdat ik het niet meer aankon, ik ben altijd tegen pijnstilling geweest, je moet (dacht ik) gewoon kunnen bevallen. Maar neem van mij aan als je aan de opwekkers moet is het niet meer normaal, die hormonen die je krijgt toegediend zijn echt geen pretje. Je lichaam maakt wel endorfine aan, maar de opwekkers maken het zo heftig dat ik er weinig aan heb gehad, tussen de weeen door was ik de weg kwijt, was wel fijn, maar zodra de weeen weer kwamen ging ik echt door een hel.
Uiteindelijk heb ik om een uur of negen gezegd dat ik pijnstilling wilde, en mocht kiezen uit een ruggeprik of zo'n pedithinespuit(hoop dat ik het goed heb geschreven)
Spuiten vind ik sowieso niks maar ik had geen keus, kon het niet meer aan.
Dus afspraak gemaakt voor ruggeprik, moest nog minstens anderhalf uur wachten was er was me iemand voor met complicaties.
Ok, dan wachten we nog effe.
Ik naar de OK en prik werd gezet, deed geen pijn vergeleken met de weeen die ik ervaarde, tijdens het zetten van die prik nog twee weeen gehad, maar mocht me niet bewegen, ook niet fijn.
Even later zat de spuit geplakt enzo, en mocht ik weer liggen, meteen toen ik ging liggen moest ik poepen.
Poepen zeiden ze?! Nee jij gaat hier niet bevallen, dat moet je op je eigen afdeling doen.
Hallo, ik ga niet bevallen ik moet poepen, wist ik veel.
Hihi, ik dacht echt dat ik moest poepen, niet dus.
Ik snel terug gereden naar mijn afdeling. Kwam zo'n verloskundige(man) even voelen en ik had negen cm ontsluiting.
Achteraf had ik geen ruggeprik nodig, omdat ik vrij snel erna mocht persen.
Ik heb in vier persweeen onze kleine eruit geperst.
Oh wat is persen heerlijk zeg, echt waar, is geen onzin.
Het eerste wat ik zei tegen mijn man was, oh dit doet ik zo weer.
Op het moment dat de kleine eruit was, voelde ik geen pijn meer, alles was weg.
Zo heerlijk.
Die weeen zijn niet leuk, maar ik denk dat omdat ik ingeleid ben en alles veel heftiger is, maar persen is echt super.
Ik ga even stoppen nu en mijn meisje bewonderen.
Ik kom als het goed is morgen weer even langs.
Dames veel plezier met persen straks, is echt leuk.
Heel veel sterkte met de weeen.
Dames die al bevallen zijn, van harte proficiat.
XXXXX

Heej Kiekje! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lynn, mooie naam!

grappig he, dat je denkt dat je moet poepen, vond ik heel bijzonder.

groetjes

mama van Rêve (drie weken en 2 dagen)

gefeliciteerd!!!
jeetje ik vond persen echt een ramp!!!de weeen ook haha
maar mn derde kindje kreeg ik er niet uitgeperst,zou je denken een derde gaat vast makkelijker,pfff not!
ze woog wel zwaar 9 pond maar toch het was een ramp.
gelukkig ging het bou jou allemaal lekker   dus
geniet van je kleine hummeltje,het gaat zo snel!

van harte,

ben de tweede keer ook bevallen met opwekers het is zeker geen pretje maar ik ben ook elke keer weer blij als ik mocht persen   en het klopt je ben t het daarna gelijk vergeten mischien komt het ook wel om mijn jongens waren beide niet meer dan 2700 gram.

geniet van je kleine

hoi hoi

welkom welkom hier.....

gefeliciteerd met je kleine....enne nu lekker genieten, he??

enne ik was ook blij dat ik mocht pesren eindelijk van die pijnlijke weeen af.......heerlijk.. alhoewel ik bijna geen kracht meer had om te persen en dat het daardoor erg lang duurde, heb ik het niet als heel erg pijnlijk ervaren............

liefs tobi

nogmaals van harte met je mooie meid! Haha ik had ook het poepgevoel! En ben ook ingeleid wat ik totaal geen pretje vond en dan is persen heerlijk haha.
doe nog rustig aan en we zien je hier wel verschijnen. Groetjes Kirsten, mama van Tyche

Terug
Bovenaan