Hi dames, ik ben er weer(sort of) en hartstikke legaal

Hi dames,
Wat ben ik blij met jullie lieve berichtjes.
Ik was jullie echt niet vergeten hoor, maar was zo moe van alles, en kon ook niet veel doen, vandaar dat het allemaal zo lang duurde dat ik weer zelf achter de computer kon gaan zitten.
Nou hier mijn verhaal:
Ik ben vrijdag opgenomen in het ziekenhuis, moest me om zeven uur melden.
Natuurlijk had ik nog steeds geen weeen, Lynn was er nog niet klaar voor.
Ik kreeg een gel ingebracht om de baarmoedermond te laten rijpen en moest vier uur wachten. Vervolgens werd er gevoeld of het werkte, niet goed genoeg dus kreeg nog een keer gel ingebracht.
Weer vier uur wachten, wat een toestand. Na die vier uur werd er weer gevoeld en had ik twee cm ontsluiting.
Toen moest ik aan de weeenopwekkers, echt niet fijn.
De weeen werden steeds heftiger en na vijf uur had ik er drie cm bij. Dus het zou echt een hele lange nacht gaan worden.
Ondertussen werden de opwekkers opgevoerd en kreeg nog heftiger m'n weeen.
Ik trok het op een gegeven moment niet meer, werd ook boos op mezelf omdat ik het niet meer aankon, ik ben altijd tegen pijnstilling geweest, je moet (dacht ik) gewoon kunnen bevallen. Maar neem van mij aan als je aan de opwekkers moet is het niet meer normaal, die hormonen die je krijgt toegediend zijn echt geen pretje. Je lichaam maakt wel endorfine aan, maar de opwekkers maken het zo heftig dat ik er weinig aan heb gehad, tussen de weeen door was ik de weg kwijt, was wel fijn, maar zodra de weeen weer kwamen ging ik echt door een hel.
Uiteindelijk heb ik om een uur of negen gezegd dat ik pijnstilling wilde, en mocht kiezen uit een ruggeprik of zo'n pedithinespuit(hoop dat ik het goed heb geschreven)
Spuiten vind ik sowieso niks maar ik had geen keus, kon het niet meer aan.
Dus afspraak gemaakt voor ruggeprik, moest nog minstens anderhalf uur wachten was er was me iemand voor met complicaties.
Ok, dan wachten we nog effe.