hi dames

Ik dacht ik laat ff wat van me horen.
Goed om te zien dat er zoveel december mama's zijn.

Ik ben voor 2e keer opgenomen geweest voor uitdrogingsverschijnselen.
Morgen mn termijnen echo heel spannend.
Verder nog moe heel moe. Krijg weinig mee van het mooie weer. En misselijk rond etenstijd.

Ik probeer zo veel mogelijk mee te lezen en denk aan jullie.

Liefs Komal

Owww meid toch wat heftig. En wat jammer dat je niet van het zo..etje kan genieten! Maarrrrr gezondheid op nummer een he! Alles voor jou en de baby!

Ik hoop echt dat je je snel weer beter voelt!

Liefs

Lieve Komal,

Wat vreselijk dat je weer op genomen moest worden, wat een ellende meis, zo wordt het genieten van je ukkie niet echt makkelijk he? Vooral met dit weer, veel proberen te drinken he?! Kan je wel iets binnen houden? Ik hoop echt dat je je gauw beter gaat voelen en optimaal kan gaan genieten.

Spannend morgen, wens je heeeeel veel plezier! Laat je nog even weten hoe het is geweest? Let goed op jezelf en neem goed je rust, jij en je baby zijn nu het aller, aller belangrijkste! Wij denken ook aan jou!

Lieve knuff Lynn.

Hoi Komal,

Wat vervelend dat je opgenomen bent geweest maar ja, je moet maar denken, je bent in goede handen. Wens je veel beterschap.
Geniet morgen!!!

Liefs,
Annet

Och meid toch. Dat is echt enorm naar voor je. Wat moet dit een rot periode zijn. Gelukkig heb je bijna de echo en kun je weer even genieten. Ik zou niet graag in jouw schoenen staan.

Meid ik wens je succes en ik hoop echt van harte dat het snel beterder gaat.

Hey Komal,

Wat ontzettend vervelend voor je! Hoop dat t snel beter gaat met je!! En kan me voorstellen dat dingen als weer enzo langs je heen gaan, zul je totaal niet mee bezig zijn als je zo beroerd bent. Alles staat in het teken van hoe je je voelt, en je wilt maar 1 ding: je weer GOED voelen!!

Sterkte meid!

Terug
Bovenaan