Hi Famke (en andere geinteresseerden): echo gehad!!

A

Anoniem

Guest
Hi Famke!

Ik had ook al op je andere berichtje gereageerd en toen had ik verteld dat ik vanmiddag een echo kreeg!
Het zag er allemaal goed uit, het hartje klopt!!!
Dus dat was heel goed nieuws.
Maar ik ben wel minder ver dan gedacht, namelijk pas 9 weken en 2 dagen, dus een weekje minder dan ik dacht/hoopte.

Dat betekent dus ook dat ik mijn eisprong niet gehad heb op het moment dat ik dacht. Ik had toen wel cervixslijm (of iets wat erop lijkt) en een dag later een verhooge temp. Maar achteraf gezien had ik dus toen mijn eisprong niet, maar pas een week later. Gelukkig zijn we toen wel nog anderhalve week doorgegaan met om de dag klussen!
Dus dat is nogmaals mijn tip aan  iedereen: neem de  klusperiode ruim en stop niet met klussen op het moment dat je denkt dat je je eisprong al gehad hebt.    

Nou ik ga lekker pizza eten en ik durf nu iets meer te gaan genieten van de zwangerschap.
Maar ik ga nog niet iedereen inlichten. Wel mijn ouders, schoonmoeder, broer, schoonzus, goede vriendinnen, maar niet de hele familie. Daar wil ik mee wachten tot ik 12 weken ben. Want het ziet er nu wel goed uit, maar het kan natuurlijk nog mis gaan, want het is wel nog pril. (hij/zij is pas 2 1/2 cm).

Groetjes,
Sandra

Hoi Sandra,

Wat ontzettend bijzonder is zo'n echo he...... dat je met eigen ogen kunt zien dat er ECHT een mensje in je groeid !!!!!
Opeens is het wezenlijker .......

Ik wens je een hele goede verdere zwangerschap toe en nu lekker aan iedereen vertellen hihi.

Groetjes Ellen

He Sandra!

Sorry dat ik je helemaal geen succes meer heb gewenst, maar we waren even een paar daagjes er tussen uit om te vieren dat we alweer heerlijk 2 jaartjes samen zijn. Gisteravond zijn we pas teruggekomen dus vandaar nu pas mijn berichtje.

Wat moet dat een bijzonder gevoel geweest zijn om het hartje van jullie kindje te horen. Ik ben heel blij voor je dat alles goed is en hoop dat je een hele mooie zwangerschap zult hebben.Geniet er maar van hoor!

Ik heb geloof ik maandag mijn nod maarja dit is nu de 2e ronde en vorige keer was ik 3 weken te laat, maar ja dat moet eerst denk ik allemaal weer een beetje op gang komen na die pil. Ik voel nog weinig, maar onderin mijn rug heb ik toch wel een paar steken. Ach we zullen wel zien, ik ben er nu wel iets minder mee bezig.
Ik hoop wel dat ik weer een beetje regelmatige cyclus ga krijgen.Maar oh wat verlang ik toch ook wel heel veel naar een kindje.

Voel jij je voor de rest wel goed? Ben je nog niet misselijk geweest?
Ik hoop weer wat van je te horen en ik blijf je volgen hoor! Geniet ervan!!!

Ga nu werken.

Tot gauw! Liefs Famke

Hi Ellen en Famke!
Leuk dat jullie gereageerd hebben!!

Famke, nog gefeliciteerd! Geeft natuurlijk niet dat je niet eerder gereageerd heb, ik was dit weekend heel veel weg en heb daardoor niet op internet gezeten.

Het was inderdaad heel mooi om het hartje te zien kloppen, we hebben het nog niet gehoord, want met een echo hoor je het niet. Hopelijk hoor ik het hartje  17 mei als we de volgende afspraak bij de verloskundige hebben, dan ben ik 13 weken. Vanaf 12 weken is het meestal (pas) te horen, maar ook niet altijd.

Ik ben soms  behoorlijk misselijk, maar heb nog niet hoeven spugen en de overige klachten vallen ook wel mee. En af en toe ben ik duizelig, maar dat hoort erbij. Alleen de moeheid is wel erger dan ik me voorgesteld had, maar dat schijnt na de 12e week ook beter te gaan. Volgende week (5 mei) ga ik een week op vakantie met een vriendin naar Rhodos. Daar heb ik veel zin in, maar ik vind het ook wel spannend. Ik moet daar wel goed uitkijken met eten enzo en helaas ben ik dan nog ook nog geen 12 weken.  
Dit weekend hebben we mijn ouders, schoonmoeder etc. ingelicht en dat was erg leuk. Mijn moeder heeft gehuild van blijdschap, ze waren erg verrast.

Hopelijk is jullie cyclus deze ronde een stuk korter dan de vorige keer en hebben jullie snel regelmaat! (en hopelijk is het snel raak!!)
Groetjes,
Sandra

Hoi Sandra,

Gefeliciteerd hoor en wat mooi he zo'n echo!
Voor mij werd het toen ook pas echt echt. Ik was al weken bekaf en had dan wel die positieve test, maar MOE!!!!! Verder niks wat op een zw.schap wees.
En dan zie je daar dat kleine frummeltje, mooi en heel bijzonder.
Onze zoon was toen 4,5 cm en dat is moeilijk te geloven aangezien hij nu zo'n 74 cm en 10 kilo is (10 maand). Ik was trouwens bijna een week langer dan gedacht, dus dat kan ook weer en ik neem de vruchtbare periode dan ook erg ruim nu we bezig zijn voor no.2

Geniet ervan! (persoonlijk vond ik het heerlijk om zwanger te zijn en had dan ook een topzwangerschap en o ja, wil je niet helemaal 'teleurstellen' maar die vermoeidheid kan ook blijven.....ik heb me tot een maand of 5,5 erg moe gevoeld en bij 7,5 maand begon het weer. Gewoon goed aan je rust denken )

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan