Hi grls

Hallo!

Hoe gaat het met iedereen hier? Het is een beetje stil op het forum de laatste tijd!

Inge, heb je je koffer al gepakt of zit je nog aan de Turkse thee om in de sfeer te komen? Dan wel in stijl he met lekkere Turkse hapjes in de hamam!
Is het gips al van je teentje af?

Lalara,
Trek je het nog allemaal of ben je al af en toe thuis van oververmoeidheid?
En hoe staat het met boer/braakacties?!
Ik heb je laatst vast zwaar uitgeput tijdens de chat,hihi.
Staat jullie huizenactie nu ff stil?

Mick, heb je gisteren nog lekker genoten van de 2 afleveringen van Sex and the City? Ik lag weer dubbel :)
Wanneer vertrekt manlief? Twee weken is best lang in jullie up, maar ook wel gezellig, meiden onder elkaar.

En hoe is het met Lill, Anne, Cynthia, Kim en de rest?

Tot laterrrrr,
lfs van Suus

Hi Suzie!!

How's life?
Ik zit hier op mijn oosterse tapijtje lekker turkse thee te nippen hoor! (shure)
Ik heb nog helemaal niets ingepakt. Echt nog geen tijd voor gehad. Ik ben druk met teveel dingen gewoon.
Ik wil na de vakantie echt weer meer tijd voor mezelf gaan maken hoor. Dan kan ik weer wat vaker op het forum en meechatten want dat mis ik.

Heb jij verder nog wat leuks te melden?

DOEI DOEI!
Kus Inge aus der Tiroler Stube!

Hi Suus,

leuk dat je nog aan me denkt! Ik ben echt al een hele tijd niet op het forum geweest en lees net je berichtje.

Ik trok het allemaal even niet en ik moet zeggen dat het er niet zo mee bezig zijn wel heel veel rust geeft. Vergeten doe ik het forum niet. Maar tegen alle verwachting in, kon ik er een paar weken vanaf blijven.

Met mij gaat het wel. Ik ben weer voor onderzoeken bij de gyn. Nu is geconstateerd na een 3de test na samenleving dat het zaad van mijn vriend echt niet meer leeft: dus conclusie vijandig slijm. Nu moet ik volgende spoelen met Natriumbicarbonaat om de zuurgraad te veranderen en als dat niet help zit er niets ander op dan inseminatie. Wel een schok moet ik zeggen. Ik denk dat we allemaal graag op een natuurlijk manier zwanger willen worden omdat dat het minste rompslomp geeft. Maar goed, we zien wel.

En hoe is het met jou. Bijna je IVF behandeling of heb je die inmiddels gehad? Ik ben heel benieuwd en hoop dat het gelijk raak is.

Veel liefs,
Anne

Heeeee Suus,

Alles ok? Was weer een bijzondere chat, vond het fijn om weer even 'close' met je te zijn...!

Hier alles z'n gangetje, al kruipen de dagen voorbij... Het duurt lang, 12 weken, want dat is toch echt de magische grens... Ik ben nu 9 weken zwanger en as maandag weer een echo. Ben er hard aan toe!

Hoop dat je je goed houdt met alle preparaten startklaar... Laat je verwennen, masseren, yoga, hoop dat je een combi kunt vinden tussen rust en afleiding!

Mick, waar zit je toch? Ik zie je nooit meer op online? Hoop dat alles ok gaat? Ook tussen jou en B? Ik hoop je snel weer online te zien!

Liefs Lara

Hi Suus,

Ik vind het de laatste tijd ook zomaar stil hier. Vaak dezelfde mensen maar wel weinig. Blijven we maar met een klein groepje over op dit forum? Hoe gaat het verder met jou meid, de spanning zal wel langzaam gaan stijgen he? Ga je zelf spuiten of je man? Je hebt het over masseren, laat je dit doen bij de yoga of zo? Of door manlief? Ik zou daar ook wel iets voor voelen lekker ontspannen.

Meid spreek je snel weer.

Liefs Molly.

Hallo lieve meiden!

He he de 'oude garde' reageert gelukkig toch nog! Ik dacht al, effe de gezelligheid oproepen hier!

Inge, hopelijk krijgen jullie zo'n energieboost van de vakantie zodat je daarna meer tijd voor jezelf hebt en lekker komt chatten.

Iets leuks, ja manlief is over een uurtje jarig! Ik heb gave duikatlas gekocht. Hij had op Corfu zijn duikbrevet gehaald en die is binnen maar heb ik samen met felicitatiekaartjes achterover gedrukt.
Verder neem ik 'm mee, een weekend in een Belgisch kasteeltje in december.

Anne, fijn om weer wat van je te lezen!
Ik dacht al dat je na de laatste teleurstelling er even genoeg van had, heb je wel gemist btw!
Ik kan me goed voorstellen dat je bent geschrokken van het scenario wat nu op tafel ligt voor jullie! Wat balen dat je vijandig slijm hebt. Gelukkig zijn daar wel middeltjes tegen zoals Natriumbicarbonaat. Ik heb ook gelezen dat homeopaten hier bij kunnen helpen.
Ben je nog bezig op banengebied?

Ik start as zat met de medicatie voor de IVF en heb half nov. de punctie.
Sterkte en kop op he!

Lara, ik leef met je mee meid, die weken mogen voorbij schieten ja.
Ik vond het ook een fijne chat, had je gemist! Hopelijk schrok je niet al te hard van mijn emobuitje ;-) Ik ben blij dat je de energie op kunt brengen door hier af en toe te zijn!

Nog 5 nachtjes slapen en dan zie je je smurfje alweer op de echo! Hoop je gauw weer te chatten.

Molly, we moeten hier idd weer wat meer leven in blazen hoor!
Je schreef dat je ook voor IVF gaat, wanneer of weet je dat nog niet?
Spannend en gezellig!
Ik kan de spanning iets beter aan dankzij de bach, ideaal. Maar ik heb ook een goeie (sport) masseuse gevonden (via de sauna) dus daar ga ik gauw een afspraak mee maken! Manlief kan ook heel lekker masseren ja dus ik zit er warmpjes bij. Is ook errug belangrijk die ontspanning!! Kan het je aanraden.

Ik ga mijn lief nu verrassen met de cadeautjes!

ciao,liefs Suus

Hee Suus, en Laralala, en Inge, en Cynthia,

Allereerst van harte gefeliciteerd met G!! Happy birthday to G, Happy birthday to G, Happy birthday happy birthday happy birthday to G!! Hoop dat hij jou origineele cadeautje helemaal te gek vindt!!!

En natuurlijk heel veel sterkte a.s. zaterdag met het beginnen van de medicatie voor ivf, kop op!! Las dat je een emobui hebt gehad bij Laralala, maar lucht wel op dat je met Laralala hebt kunnen chatten want zij zal je wel helemaal opgevrolijkt hebben!! Jammer dat ik jullie chat gemist hebt, heb vanavond naar de film " the unbearably lightness of being " gekeken wat een mooie prachtige film, duurde erg lang vandaar dat ik nu pas even kom lezen op het forum of er weer leuke berichtjes van jullie waren. Ik beloof jullie dat ik snel weer eens online ga komen, dus lieve Laralala hoop jou ook weer eens snel te spreken. Fijn dat je vandaag precies negen weekjes bent, en dat je a.s. maandag weer een echo hebt, doe lekker rustig aan, en als je moe bent geef er lekker aan toe en slaap lekker veel.

Verder gaat het met mij erg goed, heb wel een erg drukke week gehad, vandaag op mijn werk een nieuwe collega ingewerkt erg leuk maar kost erg veel energie. Gisternacht een gebroken nacht gehad omdat I om half vier wakker werd en niet zo lekker was dus ik heb haar even bij mij in bed genomen, zodat B even in haar bedje kon slapen, heb I om kwart over 5 weer naar bed gebracht, was wel erg gezellig hoor om haar even bij mij te hebben. B gaat de 21 ste oktober voor twee weekjes weg naar Thailand, en dan zijn zijn meisjes inderdaad met z'n tweetjes, ga ook heel veel leuke dingen doen. Verder gaat het erg goed tussen mij en B, maar zijn we niet met zwangerworden bezig of te wel dat staat op een erg laag pitje, omdat ik gewoon eerst graag wil dat hij zich beter gaat voelen kwa rug dan.

Lachen Inge dat jullie al thuis samen op het vliegend tapijt zitten en bijna met vakantie gaan, wat ontzettend heerlijk gewoon, neem je ons ook een klein beetje mee.

En Cynt van jou hebben we ook alweer een tijdje niets gehoord!!! Gaat het verder goed met je.

Lieve meiden tot snel hier of online,

Chin Chin Choc Chuw.

p.s. betekend in het thais, dag dag lieve meiden

Mick

Hallo allemaal,

Dit bericht had ik gisteren avond geprobeerd te sturen maar het lukte weer eens niet, ik weet niet waar het aan ligt maar ik ben geloof ik verbannen op het forum, ik krijg er thuis niet s op gezet. Dus vanaf mijn werk nu een nieuwe poging!
Hier komt ie:

Ik probeer elke keer een bericht te sturen, maar dan krijg ik fout op pagina. Ik doe dus ontzettend mijn best om op t forum te zijn maar het mag niet lukken (zoals wel meerdere dingen)
Hebben jullie daar geen last van?

Ben lekker een opknapbeurtje aan het doen op t moment, zit nu met alu folie op mijn hoofd (haar kleuren) doe zo een masker/scrub/scheerbeurt in bad en daarna nog ff lekker nagenieten met de nagels in de olie zetten en de nagelriemen terugduwen enz enz. Doet mij altijd erg veel goed zo op zijn tijd. Vooral met dit kille/donkere/Brrrr weer.

We gaan van het weekend naar Limburg (vanuit het werk van mijn man, met hotel en alles erop en eraan) heb ik erg veel zin in moet ik zeggen.

Verder heb ik niet zo veel spannends te melden, vrijdag weer acupunctuur en dinsdag (12e) is mijn NOD, ik verwacht niets deze maand, omdat we het maar 1 keer hebben gedaan in de klusw

Terug
Bovenaan