hi hi (maar ook slik)

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi
Ja ja hihi, want we hebben het niet veilig gedaan, gisteren was het zo van moeten we een condoom gebruiken? ach nee we zien wel waar het schip strandt.
Best wel spannend, maar nu heb ik ook wel zoiets van SLIK, straks is het raak.......
Het is welkom hoor, maar zal er dan wel meer aan moeten wennen dan toen met Vera. Toen waren we er ook echt mee bezig. Ach zal wel niet zo'n vaart lopen denk ik.

Ik houdt jullie op de hoogte, volgens mij is mijn NOD volgende week of die week erop, moet ik even opzoeken.

groetjes Daan

spannend!! wie weet meid!

Wij zijn nu 10 dagen geleden gestopt met de pil, wij moesten het wat meer "bewust" doen omdat ik 3-4 maanden van te voren moet beginnen met extra vitamines en foliumzuur e.d. (foliumzuur zou jij trouwens dan ook moeten slikken) maar ik heb een gebrek in mijn lichaam omdat ie dat zelf niet kan aanmaken...vandaar dat ik spuiten krijg enzo

Ik vind het ook erg spannend allemaal ik verwacht niets maar toch wel wat he (stiekum dan) terwijl ik eigenlijk gewoon een maand wil ontpillen en niets verwact...

je hebt helemaal gelijk, ga ook straks meteen maar weer wat halen. Bij Vera ben ik het meteen gaan slikken toen we stopten met de pil, maar goed dit was nu eigenlijk heel spontaan, want we wilden voor een 2e als Vera kon lopen en tja alleen lopen kan ze nog niet, maar goed. Zal het ook wel heel raar vinden als het meteen raak zou zijn hoor.
Ik heb na Vera helemaal de pil niet geslikt ook geen spiraaltje of zo. we deden het gewoon met condooms en gisteren dachten we ach we zien wel waar het schip strandt, we gebruiken niets.
Spannend hoor.
groetjes daan

Terug
Bovenaan