Hi iedereen!

Hi

Afgelopen zondag zijn wij erachter gekomen voor de 1e keer papa&mama te worden!

Dolgelukkig, maar omdat ik nog maar 5 weken ben, en ik geen idee heb wat er op me af gaat komen toch wel erg spannend!

Op dit moment voel ik me heel goed, in vlagen misselijk.. maar het blijft gelukkig bij kokhalzen.

Geen idee wat ik allemaal moet regelen, dus hierbij alsvast mijn 1e vraag:

Moet ik de HA bellen?

Liefs Kelly
 
Hey Kelly,

Allereerst van harte gefeliciteerd!!

Ik zou idd even de huisarts bellen, en die zal je ook aanraden om vervolgens alvast een verloskundige bij je in de buurt te bellen. (Bij mij bepaalde de ha welke verloskundige, ik weet niet hoe dat bij jou zit.)

Heel veel succes in de komende tijd, vergeet niet te genieten!

Groetjes,
Suzanne
 
Dankjewel!

Ik heb geen idee, toevallig moet ik straks langs de ha, kan ik het mooi meteen vragen!

Op dit moment is het nog heel onwerkelijk, maar genieten ga ik absoluut doen!

Liefs
 
Gefeliciteerd!

Ik heb me gewoon ingeschreven bij een vroedvrouwenpraktijk.
Nu was het bij mij misschien net wat anders omdat ik eerder al een miskraam had gehad en bij die zwangerschap wel eerst naar de HA ben gegaan. Ik wist dus ook precies welke vroedvrouwenpraktijk goed samenwerkte met mijn huisartsenpraktijk.

Dus misschien eerst even bij de HA het doorgeven en informeren etc. Dan weet je ook dat je meteen goed zit enzo :)

Geniet van deze mooie tijd!
Liefs
 
Gefeliciteerd .! geniet deze mooie tijd.! en wat alle meiden hier al zeiden informeer je HA & en inschrijven bij een verloskundige praktijk

Liefs Meisje1990
 
Hoi Kelly,

Gefeliciteerd! Zelf ben ik nu ongeveer 7 weken, het is ook mijn eerste keer, en vind het nog allemaal heel spannend.

Een goede vriendin is eind vorig jaar bevallen van een schitterende dochter, en geeft me nu advies. Zij heeft zelf nooit een afspraak gemaakt met de HA, maar ging direct naar de verloskundige. Dat heb ik nu ook gedaan (althans, een eerste afspraak gemaakt), en er werd inderdaad niet gevraagd naar de HA. Het lijkt me geen probleem om wel naar de HA te gaan, maar het is dus niet altijd nodig.

Succes en veel plezier de komende tijd!
 
Terug
Bovenaan