Hi, ik ben nieuw....

Hallo allemaal,
Ik ben hier net nieuw en wil me dan ook even voorstellen.
Ik ben P. en ik ben 29 jaar. Mijn man en ik zijn al ruim 14 maanden bezig om zwanger te worden. Het is helaas nog steeds niet gelukt. We zitten nog niet "in de molen" omdat we het nog tot eind van dit jaar zelf willen proberen. Als ik in januari nog niet zwanger ben dan maak ik een afspraak bij de huisarts.

In het begin dacht ik dat het wel zou lukken.....uiteindelijk. Nu ik merk dat we het als 2 gezonde mensen nog steeds voor elkaar hebben gekregen om zwanger te raken begin ik toch wel bezorgd te raken. De vragen van de omgeving over of het niet eens tijd is voor een gezinnetje heb ik tot nu toe nog kunnen omzeilen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik daar steeds minder zin in heb en ze gewoon wil vertellen hoe graag ik een kindje zou willen. Alleen wil ik niet het stempel en de druk van de omgeving er ook nog eens bij hebben. Raar maar waar....

Zo rond aanstaande zondag is het moment weer daar......zal ik deze maand weer ongesteld zijn of dit is het deze keer niet zo........

Groeten P.

Helaas welkom hier, P. Ik ben 30 en zit in ronde 17 om zwanger te worden en zit sinds een paar maanden in de medische molen. Ik vind het zelf wel prettig dat we er niet helemaal alleen meer voor staan nu de artsen meekijken waarom het niet lukt. Succes! groet Poek

Hoi P

Welkom hier, al had je hier niet willen zijn. Wij zijn ruim 4 jaar bezig en hebben al het een en ander achter de rug van de MMM.
Niet iedereen is in1 jaar zwanger, een grote groep wordt binnen 2 jaar zwanger. En wij zijn dus al ruim 4 jaar verder. Wel 2 miskramen achter de rug, maar daar schiet je natuurlijk ook niets mee op.
Ik hoop dat je toch snel zwanger wordt.

Liefs

Lydia

Terug
Bovenaan