Hi

Hoi Lis Inge en Suus,
Ik wil jullie graag bedanken voor jullie reacties. Ik wil ook even tegen iedereen zegen dat ik het een onwijs leuk forum vind. Het is geweldig dat je op deze manier steun en hoop kunt krijgen en geven aan "lotgenoten". Het is ook fijn dat je vragen kunt stellen, tot slot gvan rekening kun je niet overal verstand van hebben. Ik hoop dat ik hier nog veel vreugde en verdriet mag delen. Liever VREUGDE dan verdriet natuurlijk. Maar dat hebben we helaas niet voor het uitkiezen.

Groetjes Ang...

Hoi Ang,

Jaa geweldig is dit forum he (soms ook bijna verslavend!, we trekken elkaar erdoor en een voor een kunnen we elkaar feliciteren! 'Ben normaal niet dol op virussen, maar het zwangerschapsvirus dat hier lijkt te heersen mag van mij flink te keer gaan en iedereen hier besmetten!!
Hoe lang ben jij al bezig en heb je pos. of neg. uitslag uit de testen gehad?

Liefs, Suus

Hoi Suus,
Wij zijn al bezig vanaf 1 februari 2003, dus al 17 maanden.
1 April 2004 had ik mijn eerste afspraak bij de gyn.
Omdat ik een medisch verleden heb. Hebben ze al een vermoeden, ze denken namelijk dat ik verklevingen in mijn buikholte heb. Dit is gekomen door een operatie die ik 5.5 jaar geleden heb ondergaan.
Toen zei mijn behandelde gyn, dat als ik kinderen zou willen er een grote kans in zou zitten dat dit natuurlijk zou kunnen.
Ja nu 5.5 jaar later blijkt dit wel.
As. Dinsdag moet ik terugkomen bij de gyn dan krijg ik de uitslagen van mijn bloed en de Semen( om het netjes te verwoorden) en dan hoor ik of ik een kijkoperatie krijg (dan kunnen ze zien of er inderdaad verklevingen zitten) Of ivf, de arts die ik nu heb zei dat ze liever niet voor een kijkoperatie wil gaan, omdat ik al genoeg heb meegemaakt met mijn buik.Maar ze wou dit nog even aan de gyn vragen die mij 5.5 jaar geleden behandeld heeft. Kan hij met 90% zekerheid zeggen dat de verklevingen er inderdaad zitten dan is een kijkoperatie niet meer nodig. En gaan we meteen over op ivf. Daar gaat om eerlijk te zijn ook mijn voorkeur naar uit hoor. Dan heb ik echt het gevoel dat het gaan beginnen. Nu is het alleen maar w88e w88e en nog eens w88e.
Ik moet toegeven dat ik toch wel de bibbers heb hoor!! Maar ja we zullen zien.
Kun jij wat meer over jezelf vertellen? Hoelang zijn jullie bezig en heb jij pos of neg uitslagen?
Groetjes Ang …

Hee Ang,

Is jouw een afkorting van Angela?! Ik vind Angie ook zo'n leuke naam en lekker Stonesnummer!

Jeetje jij hebt een behoorlijke geschiedenis met je buik, hoog tijd dat daar nu eens iets leuk in gaat groeien!
Spannend dat je dinsdag de uitslag krijgt, zeg...hopelijk hoef je die kijkoperatie niet te ondergaan.
Heb je al wel andere behandelingen dan IVF gehad hiervoor? Als jullie met IVF gaan starten ga ik misschien gelijk met je op!
Wij zijn nl. nu 3 jaar bezig. Ik heb wel een x een spontane zwangerschap gehad, die helaas eindigde in een miskraam na 11 weken. Daarna mocht het helaas niet meer lukken met zwanger raken. Bij ons is geen oorzaak maar ook geen reden gevonden waarom ik niet opnieuw zwanger kan raken, zgn. 'onbegrepen (on)vruchtbaar'.
Na 3x K.I., 3x IUI zonder hormonen ben ik nu bij de 3e behandeling van IUI met hormonen aangekomen en de inseminatie gaat precies morgen plaatsvinden! Heel spannend dus.
Een lang verhaal, maar als ook deze IUI niet aanslaat gaan we ook voor IVF.
Wij moeten daarvoor naar Utrecht en jullie? Hoe oud ben jij? Ik ben 34 dus mijn klokje tikt best redelijk snel, dus ik wil, mocht het weer mislukken, dan ook snel door naar IVF. Daar heb je tenminste 20 - 30% kans. Ik ben het helemaal met je eens, ben ook het w88en meer dan zat! Leuk die 88!
Ik hoop echt dat je een positieve uitslag hebt, meid!
liefs, Suus

Terug
Bovenaan