Hi

Hi dames,

Ik zal me even voorstellen, ik ben dus juutepetuutje, 30 jaar en zwanger van de eerste. Volgens de berekening op deze website ben ik op 11 juni 2012 uitgerekend.

Op het moment ben ik regelmatig onrustig, aangezien ik eerder een missed abortion en een spontane miskraam heb gehad.... Vorige week was ik nog heerlijk misselijk en nu opeens niet meer! Hebben jullie hier ervaring mee, dat de symptomen komen en gaan?
Gelukkig heb ik nog wel hele gevoelige borsten ;-)

Ik kan geen kwaaltjes genoeg hebben!
Gelukkig mag ik volgende week (wk 7) al naar de VK, hoop dat ik tot die tijd niet al te veel in angst leef.

Iedereen een fijne zwangerschap toegewenst!

Lfs,
Juutepetuutje

Hier 3 miskramen (1x tweeling 7 weken, 1x missed abortion 6 weken, en 1 keer 9 weken) Dus ik snap je onzekerheid helemaal. Ik heb dus helemaal geen zwangerschapskwaaltjes behalve moe en dat mijn borsten weer volop groeien. Dus het gaan en komen van kwaaltjes ben ik niet helemaal bekend mee. Ik zou willen dat ik er wat had. Maar lekker veel naar de verloskundige gaan als je twijfelt. Ik mag ook altijd bellen of langskomen in het ziekenhuis. De mogelijkheid alleen al, is een geruststelling. Heel veel succes volgende week en lekker blijven plakken met die mini.

Hoi juutepetuutje en supertje. Hier ook niet veel kwaaltjes. En dagelijks verschillend. Ene keer 's avonds heel misselijk en dan weer 's morgens. Geen zere borsten. Wel altijd gehad bij beide miskramen en de goede zwangerschap. Wel weeiig gevoel als ik niet op tijd eet.

komen en gaan ken ik wel! de ene dag heel misselijk de volgende dag nergens last van... dan weer 's ochtends dan weer niet... bandenpijn daar heb ik de laatste 2 dagen last van.
ik moet nog 2 weken wachten voor ik bij de vk terecht kan dus ik wacht met gezonde spanning af of alles goed is.

sterkte en succes

Hai,

Ben ik weer! Intussen weer volop kwaaltjes gelukkig, maar of mijn man daar zo blij mee is vraag ik me af ;-)
Ik was vrijdagavond zo onredelijk tegen hem omdat hij de sla niet had gewassen hahaha... normaal zou ik daar niet zo heftig op reageren, dus ja de hormonen gaan lekker zijn gang.

Nog bedankt voor jullie reacties! Donderdag mogen we voor onze eerste controle.... spannend!

Fijne zondag en (werk)week alvast toegewenst!

Lfs,

Juutepetuutje

Hoi het komen en gaan van kwaaltjes heb ik vaak. Ik ben nu 4 weken en 5 dagen maar heb extra Controle bij de gynecoloog en dat is ook wel fijn. Mijn vorige zwangerschap had ik ook weleens het gevoel dat het niet goed ging en toen heb ik de vk gebeld en kreeg ik een extra echo. En de kleine jongen is alweer 1 jaar.

Terug
Bovenaan