hidradenitis

A

Anoniem

Guest
dag meiden!!!ik heb een vraag.ik heb al een jaar of 5 last van bulten [hidradenitis]onder me oksels,lies,schaamlip.nu heb ik er weer een op me schaamlip zitten,en een op me been!!ik ben hiervoor al 10x geopereerd in de jaren,het is erg pijnlijk,en moet waarschijnlijk voor 90%geopereerd worden.zijn er hier meer meiden die hier last van hebben?

gr manuela

jeetje meid,heb je er alweer een ? Ik dacht mij te kunnen herinneren dat je er laatst aan was geholpen. Wat vervelend voor je ! Succes,xxx

Dag Manuela,

Wat vervelend! Ik weet niet of het hetzelfde is, maar ik heb heel lang last gehad van bulten/ontstekingen vooral in mijn lies. Ik ben twee keer door de dermatoloog met een laser behandeld, maar ze kwamen gewoon weer terug. Alleen op een andere plaats. Via via ben ik bij een energetisch therapeut geweest en sindsdien gaat het hartstikke goed. Alleen als ik moe ben en weinig weerstand heb, heb ik er last van.

Groet,
Anna

Hoi hoi anoniem volgens mij is het het zelfde ja,voor mij heeft laseren geen zin,want ik heb het erg gronisch,en xxx ja dat klopt ben in aug geopereerd.is erg vervelend,maar ja wat doe je eraan.bedankt voor de reacktie,s gr manuela

Terug
Bovenaan