Hiep hiep hoera! Esther heeft voor het eerst doorgeslapen!!!!!

Nou, de titel zegt het al. Mama was om 4 uur klaarwakker en klaar voor het gehuil dat nou toch wel weer eens zou gaan beginnen. Maar niks hoor! Onze kleine meid is om 19.30 uur naar bed gegegaan, heeft slapend om 22.00 uur bijna haar hele fles gedronken en werd toen om 6.00 uur weer wakker voor een flesje. Wauwie! Ik loop hier nu met een lach van oor tot oor!!!
Duimen jullie voor me dat het zo blijft? Want vanavond zijn we meteen weer uit ons ritme omdat we nu min of meer verplicht bij de volgende oma gaan eten....

Groetjes,

Eveline

Gefeliciteerd hoe oud is de kleine?
Wij hadden afgelopen nacht 2 voedingen maar daniel is pas 5 weken maar ook ik loop met een brede lach want de nacht ervoor heeft hij de hele nacht liggen huien en krijsen.
Geniet er lekker van en ik hoop voor je dat het zo blijft.

Groetjes natascha

Gefeliciteerd Eveline :-D
Ik had dat de eerste nacht ook: ik wakker en Vera slapen haha
De tweede nacht werd ik in paniek wakker. Ik dacht dat ze bij me in bed lag en onder de dekens was verdwenen, terwijl ik altijd de nachtvoeding beneden op de bank voor de tv deed! de derde nacht heb ik heerlijk geslapen.

Nou dat is bijna een felicitatie waard...vanaf nu wordt het alleen maar beter met je energiepeil...
Onze Naomi is nu 3,5 week en ik kan niet wachten, want meeste dagen en nachten komt ze om de 2 a 3 uur en ik begin het aardig te merken!!!!
Vannacht ben ik trouwens getralkteerd op iets meer slaap hoera (ze kwam om 3 en om 7 uur en daarna mocht ik van iedereen doorslapen tot 10.15)
De oudste sliep met 7 weken door...dus ik hooop...nou ja je snapt het wel!!!

liefs Yvonne

Terug
Bovenaan