Hiep , hiep hoera ik ben 1 jaar!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen ,

Ik ben gisteren 1 jaar geworden.
Ik heb een driewieler gekregen van oma en opa Hurkens en nog wat bouwblokjes.
Ik heb van mijn andere oma en opa een bed gekregen voor als ik een broertje of zusje krijg.
Wanneer ik die krijg weet ik niet want mama heeft nog geen babytje in d'r buik.
Van mama en papa heb ik heel veel bpuwblokken van Mega-Bloks gehad en 2 leesboekjes.
En ik heb nog veel meer gekregen.
Ik heb ook lekker taart gegeten met mijn handjes.
En de toastjes waren ook heel lekker.
Ik was vandaag wel erg moe van alles.
Mama was wel een beetje verdrietig en heeft zelfs een beetje zitten huilen , omdat ik 1 jaar ben geworden.
Ze vind het allemaal zo snel gaan ,maar ik wil graag zo snel alles kennen.
Ik ben nu aan het proberen om zelf te lopen , maar dat durf ik nog niet zo goed.
Ik heb al met al een geweldige verjaardag gehad.
Mama en papa hebben alles gefilmd dus foto's hebben we nog niet.
Tante Evelien heeft foto's gemaakt , maar die zijn nog niet klaar.

Groetjes Nikita.

Gefeliciteerd! Je bent lekker verwend maar een bed????

Jessica sorry er moet me nu echt even van  mijn hart. Vind je dit niet een beetje gek klinken, een bed voor als ik een broertje of zusje krijg? Ik vind het eigenlijk niet leuk meer, je lijkt wel helemaal geobserdeerd over zwanger zijn. Geniet van je kindje!

Ha Nikita en Jessica!
Allebei gefeliciteerd! Dat er maar veel verjaardagen mogen volgen met minstens net zoveel cadeaus ! ! ! ! !

En ik ben het eigenlijk een beetje met Esther eens: een bed??? Voor een broertje of zusje dat nog gemaakt moet worden??? Mijn ogen werden ook even een fractie iets groter... Ik ben wel zwanger maar geen haar op mijn hoofd die al denkt aan een ander bed voor Thomas hoor! En anders kopen we gewoon op het allerlaatste moment een bedje bij...

Groetjes Marieke

Leuk dat jullie zo'n fijne dag hebben gehad. En wat is jullie meisje toch verwend zeg!!

Tja, ik zie het probleem van het bed niet hoor. Toch handig om al een bed te hebben en als mensen er die verklaring voor willen geven, wat maakt het verschil? Als ze gezegd had dat ze een bed had gekregen alvast voor  de tijd als  Nikita uit het ledikantje gaat groeien, was het goed geweest??!!!

Leven en laten leven mensen!

Groetjes Fonske.

Heej Nikita,
Wat ben je al groot nu zeg. 1 jaar!
Nog proficiat!
Liefs Kirsten en Tyche

Ook al 1 jaar, gefeliciteerd. En zo te lezen ook flink verwent!

Hoi Nikita,

Sorry dat ik je zo laat feliciteer, mama had het zo druk dat ik niet mocht puteren... dat was wel balen.

Ik ben stiekem best jalours, een nieuw bedje, dat lijkt mij ook wel tof, maar mama zegt dat ik nog even moet wachten... pffff... wachten duurt lang he!

Geef je mama een dikke knuffel en voor jouw een kusje,

Liefs Tess

Hoi Jessica
Sorry voor mijn reactie was een beetje te hard, dat was niet zo mijn bedoeling.
Liefs Esther

Terug
Bovenaan