hiep hiep hoera

A

Anoniem

Guest
Yes na na 15 maanden mag ik eindelijk vertellen dat ik zwanger ben!!
En het leuke is mijn zoontje is nu 3 toen ik inverwachting was van hem was ik uitgerekend op 20 januari
en nu ben ik uitgerekend op 17 januari dus weer precies in de zelfde periode

Ik heb deze maand voor de tweede keer steeds mij n temperatuur gemeten omdat ik zeer onregelmatig ongesteld was en dat werkt dus zeer goed

Ik hoop dat jullie snel volgen ik heb niet steeds overal op gereageerd maar wel veel mee gelezen en mee geleefd vooral met biaggi en ingee dus jullie wil extra sterkte en succes toe wensen

groetjes van een blije calimero

Hoi, van harte gefeliciteerd met dit leuke nieuws !!!! Lekker gaan genieten.
Leuk leeftijdsverschil zit er tussen die 2 dan hoor, ze maken het zo leuk mee die zwangerschap dan :)

Groetjes Ellen

HIEP HIEP HOI!!!!!!! CALIMERO! en man

Van harte gefeliciteerd ! Ronde 15 nou meid je hebt het verdiend

En wat lief van je dat je extra aan mij denkt, vind ik echt leuk en wie weet helpt het en kunnen we vervolgens 9 maanden op het januari forum met elkaar kletsen!

Het leukste lijkt het me hoe je het aan je oudste gaat vertellen. Weet je dat al??
Ik heb dus een zoontje van 2.5 en mijn grootste wens is dat hij een broertje/zusje mag krijgen ( ja ik wil natuurlijk ook graag nog een kindje)
Maar alleen zal ik echt erg vinden.

Nou meid geniet ervan en laat je nog eens weten hoe je het je oudste gaat vertellen?

Liefs en dikke kussen
Inge

Dank je wel

Hoe ik het de oudste ga vertellen weet ik nog niet momenteel is mijn zus inverwachting(moet nog 3 weken )en hij vind dat allemaal heel erg lang duren dus met het vertellen wacht ik zoiezo tot de 12 weken dat de grootste kans op een miskraam voorbij is

het lijkt me wel erg leuk om het te vertellen want hij vraagt nu al steeds aan mijn zus als ze wat eet ;Lust de baby dat wel??

Maar goed ik hou jullie in de gaten en hoop dat ik jullie ook snel kan feleiciteren

succes
veel liefs calimero

Hé Calimero,

Wat een goed nieuws! Zoiets lees ik graag!
Een hele fijne tijd en geniet er samen van...spannend hoor!

GEFELICITEERD,

groetjes,

SUUS

Wauw gefeliciteerd helemaal super

strooi de hormonen maar op dit forum uit!!

veel liefs natasja

hartelijk gefeliciteerd,

we hebben het toch maar mooi voor elkaar,geniet van je zwangerschap

groetjes born24

heeeeeee gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een hoop zwangeren zeg ,zou het aan de maand mei liggen?

In mei leggen alle vogels een ei?En vrouwen ook?

Ik wens je een fijne zwangerschap!!!!!!!!!!!

groetjes

Cindy

Terug
Bovenaan