hiep hiep hoeraaa !!

* zucht * .. dit was het dan .. Tyson's eerste verjaardag !

wat was het spannend allemaal... en wat was hij onder de indruk van alles... hij werd net al schreeuwend wakker dus ik maak mijn borst nat voor de nacht......

echt een 1e verjaardag blijft speciaal.. en toch ook wel eenbeetje emotioneel.. tis geen baby meer he.. en ik zat de hele tijd.. goh nu een jaar geleden braken de vliezen.. nu een jaar geleden moest ik naar het ziekenhuis.. etc etc..

en dames, geniet van de dag, want hij is echt zo voorbij !!

groetjes suuz

GEFELICITEERD!!!

Hoop dat het wel een hele mooie en gezellige dag is geweest. Hij is zeker goed verwend?

Hoe is het vanacht gegaan, toch nog goed geslapen??

Groetjes Patries

Gefeliciteerd!!!!

Zo'n eerste verjaardag is altijd speciaal.
Jammer dat de jarige er zelf weinig van mee krijgt voor later.
Maar gelukkig zijn er de foto's :).

dank jullie wel !

het was een erg gezellige maar drukke ( zon 40 man) dag.. de kleine snapte er niks van.. vond de slingers en inpak papier errug interessant.. Mama heeft er niks van meegekregen, die was alleen maar aan het lopen..

de nacht was drama.. kwart voor 10, 11 uur, 1uur, 5 uur werd hij huilend wakker.. toen sliep hij nog tot half 9 en de hele dag nog wel last van gehad.. maarja, dat hoort rbij..

vandaag hebben we hem een beetje met rust gelaten en de cadeaus laten bekijken op zn eigen gemak.. de cadeaus waar hij nu nog niks aan heeft hebben we weggelegd, want anders ligt er veeeelste veel ..

al met al was het eensuper geslaagde dag !

liefs

Terug
Bovenaan