hiep hoi 2 de opkomst

hoi hoi allemaal, we zijn weer zwanger hihihi, kweet niet hoever ik ben om dat ik de laatste menstruatie rond 19 oktober had, en in september gestopt was vanwege dat ik toen misschien ook zwanger was ( had wel de symptomen) had toen veel bloedverlies.
Nu heb ik helemaal geen symptomen,

Bij de eerste hadd ik alleen last van misselijkheid met koken, ik had toen een hele makkelijk zwangerschap alleen de bevalling liep ff wat anders dan geplant was.

Onze dochter is nu ander half dus als de 2 de er is is ze 2 jaar leuke leeftijd, had alleen niet zo snel verw8 eigenlijk omdat we bij de eerste ruim een jaar over gedaan hebben.

groetjes mama van sharon

Van harte gefeliciteerd hopen dat de kwaaltjes nu ook wegblijven en de bevalling voorspoedig gaat...

Onze dochter is echt net 2 als ons kindje geboren wordt....

Wij zijn dit keer binnen 2 maand zwanger geraakt, bij Nova duurde het ook heel lang...

oke zelfde als ik, ja ik hoop dat de kwaaltjes ook weg blijven maar de bevalling wel anders loopt.

ik was 1 week overtijd en in die week had ik nierbekken ontsteking,
en met de bevalling wilde ik thuis bevallen maja moest met spoed naar het ziekenhuis hartje zakte naar 80. en ik kon me persweeen niet ophouden. bleef op 9 cm hangen
ook met weeenopwekkers.

groetjes

misschien dat jullie iets weten, maar zoals jullie hier lezen is er een 2de opkomst, maar heb nog een vraagje ik heb nergens last van alleen dat me maag telkens rommelt, hoort dat er ook bij? want bij deeerste had ik alleen last van misselijkheid met koken, nu durf ik geen 2de keer te testen of het nu echt zo is. ik heb de digitale gedaan en die geeft zwanger aan, dus kan ik geloof ik wel op aan dat het zo is en kwam heel snel, na minder dan 1 minuut.

groetjes mama van sharon

Terug
Bovenaan