Hiep hoi!! Tess is geboren!!!

Hoi hoi!!!

Zoals jullie hebben gelezen is maandag onze kleine lieve Tess geboren!!!!

Bedankt voor alle lieve felicitaties!!

(Pally / patricia, ik vind het totaal geen probleem dat je dit hebt verteld!! Ik vind het juist lief van je!!)

Ze weegt 3375 gram 51 cm lang en om 10.55 geboren!

De keizersnede was inderdaad een lachertje.. De anestasiste was geloof ik de lolbroek vergeten uit te doen.. Als ik geen catheter had gehad , Dan had ik op de operatie tafel geplast van het lachen!!   Heb totaal geen pijn gevoeld..Ruggeprik heb ik helemaal niks van gevoeld.>
De catheter en t infuus was een beetje vervelend, maar als dit dan alles was!!!

Echt zooooo fijn!!

1e dag , plat gespoten van de morfine allemaal erg leuk en lacherig..Voelde me ook echt high!! en overgelukkig...
2e dag (gisteren) doooodziek geweest , hele dag overgegeven gesmeekt om pijnstilling, kreeg alleen paracitamol. begreep er niks van...
3e dag, (vandaag)lopen gaat redelijk, pijn bij opstaan/zitten .Mocht gelukkig naar huis toe (was erg snel volgens kraam , was om 1200 al thuis)
Thuis best zwaar , Lili en Jell natuurlijk erg enthousiast en ik kan helemaal niks met ze... Dit vind ik erg moeilijk ..

Komt allemaal wel goed!

Liefs Lonneke TROTSE mama van Lili Jell en Tess

Gefeliciteerd met Tess!
Fijn dat je al weer thuis bent, zeker snel zeg!
Dat je met je andere kids ff niets kan, is vervelend maar het moet wel ff voor het herstel!!

Liefs jen en mike

Ook hier van harte gefeliciteerd meid!!

Eindelijk lekker thuis met je gezinntje, hoe heerlijk!!

Laat je maar goed verwennen komende dagen.. Je hebt immers weer een flinke klus geklaard!

Enne,.. ik wacht met spanning op de foto's!

Esmé mv Kay en ???

Ik dacht inderdaad gisteren al toen je me accepteerde op Hyves, zou ze NU al thuis zijn??? Dat is wel heel erg snel ja!!

Ennuh, heerlijk hè....een keizersnede. Ik heb een normale bevalling gehad en een keizersnede en als ik mocht kiezen zou ik zo weer voor de KS gaan! Dat stelde in mijn geval niets voor vergeleken bij een bevalling!! Ook niet de nasleep, want na mijn gewone bevalling heb ik ook een week of 5-6 bijna niets gekund i.v.m. bekkenpijn.

Geniet nu maar lekker van je kroost, maar probeer je zelf wel in acht te houden, dat komt de genezing alleen maar ten goede!!

PROFICIAT!!

Groetjes Fonske

Hoera!! Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Tess!!
Fijn dat de ks op zich geel goed ging. Jammer altijd van de nasleep.
Geniet lekker van je zoon en dochters (en man, hahaha)!!

Groetjes,
Nelly mv Dean & Lynn

Terug
Bovenaan