hiep hoi

Hallo meiden,

Heb afgelopen weekend twee testen gedaan en hiep hoi allebeide positief. Ben al bij de huisarts geweest en ja hoor ik ben zwanger. Heel pril nog, 4 weken en een paar dagen. Nu zit ik nog met een vraagje. Ik zie altijd dat zwangere vrouwen geen koffie meer drinken. Is dit omdat het slecht is of omdat ze er geen zin meer in hebben of last van krijgen?

Groetjes,
Anna
 
Ha Anna,

Gefeliciteerd! dat ze geen koffiedrinken, komt door dat de smaak meestal anders is.. Dan smaakt et niet meer. Ik drink nog steeds wel koffie hoor, maar minder en minder sterk. Wel is het zo dat je beter geen 6 mokken op een dag moet drinken, maar koffie mag je gewoon wel. Succes!

Gr Aaltje
 
meestal is dat volgens mij omdat ze het gewoon niet meer lustten. Zo was dat ook bij mij, alleen de lucht al ging me tegentsaan, had ik zeker in het begin met heel veel luchtjes, die kon ik echt niet ruiken. Maar als je koffie wel lust, moet je er ook met mate van drinken, ivm de caffeine, die natuurlijk niet goed is voor je baby als je er teveel zou drinken. Tegen het einde van mijn zwangerschap lustte ik wel weer af en toe een bakkie.

gr sandra
 
Bedankt voor jullie reactie, ik drink niet veel koffie. Maar af en toe een bakkie lust ik wel. Wellicht dat ik daar straks vanzelf geen zin meer in heb.

Groetjes,
Anna
 
hoi, allereerst gefeliciteerd. wat betreft de koffie volgens mij is t ook beter om t niet te drinken ivm de cafeine, af en toe een bakje mag best, maar beter niet te veel. fijne zwangerschap gr fie
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Het is beter om zo min mogenlijk koffie te drinken omdat hier cafeine in zit en deze schadelijke stof word niet tegengehouden door de placenta. Dit zei mijn verloskundige. zij adviseerde om cafeinevrije koffie te drinken dat is beter.

Ander vraagje. Ik wil een nieuw onderwerp aanmaken op dit forum. Hoe doe ik dit???
 
ik drink het niet meer omdat ik het niet meer lust...alleen de lucht al!!!
maar je mag het wel hebben hoor,alleen niet te veel.je kunt natuurlijk ook cafeine-vrije koffie nemen.

groetjes!!!
 
Terug
Bovenaan