Hiep Hoi

Hoi Meiden,
Ben ik weer, ben het afgelopen weekend niet op dit forum geweest druk druk druk. Maar ik heb nu zoveel te lezen. Wat gebeurt er hier toch veel zeg in een weekendje. Ondanks de vakantieperiode. Maar ik ben er weer.
Ik ben vandaag weer naar de gyn geweest. Eigenlijk ging ik ernaar toe ivm de tweede reeks samenlevingstesten. A.s. woensdag zou ik dan een gesprek en onderzoeken hebben m.b.t. een eventuele kijkoperatie. Vandaag kwam ik bij de gyn aan en ik kreeg geen samenlevingstesten maar het startsein voor ivf. We kunnen meteen beginnen! Ik ben zo blij, eindelijk heb ik het gevoel dat er nu iets gaat gebeuren. Ik heb alles al meegkregen, zelfs mijn recepten voor de behandeling. Ik ben zo blij zeg, dit had ik vandaag natuurlijk niet verwacht. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik heel zenuwachtig ben. Het is allemaal zo eng, omdat ik niet weet wat ik moet verwachten. Maar ik ga ervoor.

SuuS: Hoe gaat het met jou meid, we gaan ongeveer gelijk oplopen hoor. Ik mag in turkije met de pil beginnen. Ik moet dan 6 sept mijn 1e pil pakken als het goed is. En die accupuntuur hoe bevalt je dat? Laat je weer wat van je horen?

INGE: Ik ben blij dat het ietsipietsie beter gaat met je mannetje. En die iui behandeling wanneer weet je of die doorgaat? Op de geplande afspraak ??

Nou meiden hoop snel weer wat van jullie te horen.

Veel liefs Ang...

Hoi Ang,

Ja zelfs in de vakantie is het hier druk!! Zeker gezellig hier, hahahahaha.

Wat supernieuws zeg vooral omdat je het niet verwachtte. Echt geweldig, hopelijk hoef je het maar een keer te ondergaan. Veel succes en sterkte in deze komende periode.

Liefs Claudy

Hee Angje,

Je bent er weeer, gezelliiii
Dat is GEWELDIG nieuws, meis!!!
Wat heeeeerlijk dat je niet de kijkoperatie hoeft te ondergaan en dat je nu al voor IVF op mag!!

Had je nou gewoon een goeie gyn. en hoefde je de witjas niet eens met klare taal te overtuigen?!! SUPER voor je!
Laat het aub in een keer raak zijn....

Erg gaaf dat we dan zo'n beetje samen op gaan, dan zitten we heel dicht bij elkaar!!! Ik heb op 24/8 mijn IVF intake en dan ga ik hopelijk direct na mn vakantie starten dus vanaf half sept. zo'n beetje....dan moet mn cyclus mee zitten. Spannend zeg, jemig!
Ik word inmiddels wel behoorlijk iebelig van het wachten (en manlief daardoor van mij!). Zit nu net in mn 'fruity days' maar verplicht sexen valt niet altijd mee :(
Ik vind het moeilijk om dat de handelen, elke kans is er altijd weer een....Maarja nog een maandje en dan horen wij ook eindelijk meer.

Die acu is een prettige persoon en bevalt me op zich goed. Wel een bijzondere ervaring hoor! Had 3 naaldjes in mn voeten en hij kon een aantal blokkades in mn lijf opheffen. Maar een garantie mbt de kinderwens kan hij natuurlijk nooit geven. Het helpt meer om me open te stellen ervoor en dat is altijd goed denk ik maar.
Ik ga do.avond weer.

Lekker dat je naar Turkeije gaat! Mijn schoonouders zitten er nu ook en zijn heel enthousiast over de gastvrijheid van die mensen! Waar gaan jullie heen en hoe lang ga je?

Nou meis ik ben helemaal blij voor je :)
Spreek je snel!

Dikke knuf, Suus

Hoi Ang,

Wat geweldig voor jullie dat je nu direct door kan naar de IVF!! Wat heerlijk dat je nu niet nog eens een kijkoperatie hoeft te ondergaan. Ik had al begrepen dat je daar erg tegenop zag...
Ik sta inmiddels op de wachtlijst voor een kijkoperatie in sept.... Maar eerst lekker op vakantie in augustus, heerlijk, even iets heel anders aan ons hoofd!
Veel liefs,
Di

Hi Ang,

Ik reageer hieronder even op jouw berichtje.

Echt goed nieuws voor jou, he! Mocht ook inmiddels wel eens een keer zeg...
Jij bent optimistisch!! I hope so dat wij volgend jaar ook mama mogen worden.. zou die droom dan ooit nog uitkomen? Durf er al bijna niet meer in te geloven... Maar wat je zegt, we blijven optimistisch en samen trekken we elkaar erdoor hier!

Lekker zeg naar Turkey! Wij gaan over 4 weekjes met vrienden 2 wkn naar Corfu, dus dan zwaaien we wel als jullie komen (dan vertrekken wij ongeveer weer)! Zien we elkaar pas weer een maand later, ergens in september :( Kun je me alles vertellen over het traject want jij bent net ietsje eerder!
Ik ga na mn intake me waarschijnlijk (mezelf kennende) storten op boeken over IVF dus als jij nog titels hebt dan hoor ik het graag! Krijg je ze ook van mij natuurlijk!

Ik heb ook mega veel zin in onze vakantie, het is aftellen geblazen!!
We moeten maar denken onze beurt komt over een maandje en daarna lekker op welverdiende (al zeg ik het zelf;)vakantie!!

Tot snel,
veel liefs van Suus

toppie ang! geen gedoe meer, maar the good stuff, zeg maar! heel spannend! ik hoop dat t snel lukt, bij jullie allebei...lekker dat je niet hoeft te wachten in de zenuwen, maar ineens beginnen! heel veel succes!
liefs, lis

heee Ang!
Dat is goed nieuws zeg!!! Ik ben echt heel blij voor je!! Het gaat nu allemaal snel he!!
Ik ga voor je duimen hoor!

Wij hebben de afspraak nog steeds op de 20ste staan en wachten even af hoe het met mijn man gaat.

DOEI!
Liefs Inge

Terug
Bovenaan