Hieperdepiep...

Nou, vandaag de 3e echo gehad. De termijnbepaling.
Ukkemans is 2.84cm en had een prachtig kloppend hartje, hij is nu 9 weken en 4 dagen.
Eindelijk een uitrekendatum: 9 maart 2012.
Gyn zei dat de kans dat het nu nog mis gaat heel klein is.
De kans was 35%... en nu dus nog maar een paar procentt!
Dat is precies waar ik me verschrikkelijk druk over heb gemaakt vanwege een eerdere miskraam 4 jaar geleden en mijn leeftijd (42).
Dus opgelucht, eindelijk genieten en verder durven kijken dan embryo fase... Heerlijk!

Och wat een lieve reacties weer...
Wel lekker dat jullie zo meeleven!

@ mamavanbijna4: Nope. Vandaag besproken. Ik neem geen risico. En als er iets is merken we dat vanzelf.
De meeste dingen kunnen ze toch niet aantonen of uitzoeken, er zijn dingen zoals bijvoorbeeld Autisme die niet aan te tonen zijn en die toch het leven van je kind bepalen.
Ook zou ik aan een uitslag als Down krijgen zou ik daar toch geen consequenties aan verbinden. Zoals het kindje is, is het welkom...
Ik snap heel goed dat anderen wel willen testen, dat kan ik me voorstellen. Hoe denk jij er over?

Je hebt gelijk. Er zijn veel aandoeningen die ze niet testen. Op onze leeftijd hebben we een verhoogd risico op een kindje met down maar als dit voor jullie geen probleem is kan ik heel goed begrijpen dat je geen onderzoek laat doen. Een punctie geeft altijd weer een risico op een miskraam.

Wij laten wel onderzoek doen dit omdat onze oudste dochter een syndroom heeft die niet erfelijk is maar toch willen wij dit graag uitsluiten.
liefs,
Y

Terug
Bovenaan