Hieperdepiep

Na het geklaag van daarnet even nog een grappig momentje waar ik best trots op ben. Als ik roep hieperdepiep gaan bij hoera zelf de handjes de lucht in. Je kunt er maar vroeg bij zijn hahahahaah. Zondag nog een half jaar te gaan tot de verjaardag.

Denk dat ik vrijdagochtend nog een keer test. Berekend dat ik donderdag 0.00 uur eisprong heb gehad en dan de volgende morgen. Rare is dat ik nu echt het gevoel heb zwanger te zijn. Zijn van die hele kleine rare dingen.

ja dat kan je idd hebben..... had het bij Connor ook. We hadden pas 1x IUI gehad en ik zeg tegen mijn man een week later: het is gelukt ik weet 't zeker. Hij verklaarde me voor gek, dat ik het echt nog niet kon weten (gespannen borsten heb je ook als je ongesteld moet worden). anderhalve week later getest en de test zei direct dat ik zwanger was... hoezo 1 minuut wachten hahaha! Ik duim voor jullie!

Haahahahah hier was het juist mijn man die het eerste zei, ben je zwanger ofzo? (Duh daar waren we toch mee bezig) maar die merkt het aan me. Was de vorige keer ook. En nu zie ik die kleine dingen ook hahahaha.

ahaha, wat grappig, dat hebben wij nog niet geoefend!!

Hoop voorje dat het zo is!! ik wist het ook altijd voor de test, mijn man niet die dacht altijd dat het niet raak was, terwijl hij het altijd direct weet als een ander zwanger is,,hhaha

Terug
Bovenaan