Hier begint het feest langzaamaan.

A

Anoniem

Guest
Nou, volgens mij is het feest hier begonnen. Heb nu al 2 uur flinke voorweeen/beginweeen of hoe je ze ook noemen wilt.
Ze komen zo om de minuut of 5, maar zijn nog goed te verdragen en duren maar een secondje of 30/40
Best moeilijk om nu te bepalen of het nu begon of niet, omdat ik bij Aylin geen natuurlijke weeen heb gehad (had een infuus om de weeen op te wekken)
Maar effe op het internet gesurfd en zit nu toch in de beginfase van de bevalling.  
M'n man  is nog in de winkel, maar die komt over een dikke anderhalf uur thuis. Aylin heb ik nog effe op bed gelegd, dan kan zij ook nog wat rusten.
Ga nu zo effe douchen, kijken of ze dan ophouden of niet.
M'n tasje staat startklaar. Dus nu is het wachten tot de weeen sterker gaan worden. Ik hoop het wel, want zo'n infuus zit ik ook niet op te wachten. Allemachtig wat deed dat pijn. Je hebt n.l. geen tijd om aan de pijn te "wennen" Nou, duimse maar voor me. Ik weet nu voor 90% zeker dat deze beeb vannacht of morgen komt.

Groetjes Miriam.

Heel veel sterkte en succes vandaag! Ik hoop voor je dat het doorzet.

Heb een uurtje geleden gedouched, maar het is er niet minder op geworden, dus ik denk dat het langzaam aan het doorzetten is.
Ik houd jullie (indien mogelijk) op de hoogte.
Morgen is het hier in Nieuw Zeeland trouwens vaderdag, dus als beeb morgen komt, heb ik een mooi vaderdag cadeautje voor m'n man, was er een vergeten te kopen  

Groetjes Miriam (38+6)

hey Miriam,

Heel veel succes hoor!! Hopelijk hoef ik ook niet meer zo lang te wachten!!

Groetjes, Mirjam (38+5)

Nou heel veel succes en je zult nu wel flink bezig zijn.
Zet hem op meid!

Liefs Cares

super zeg dan wordt jij vast de 2 de waar we de foto vd baby kunnen   bewonderen
heel veel sterkte daar in new zeeland
ik hoop dat je een snelle en zo pijnloos mogelijk bevalling
hebt
we duimen voor je groetjes marina

Heel spannend allemaal!   ik hoop dat het verder goed doorgezet is, misschien heb je nu al wel je baby in de armen?
Veel sterkte nog als dat nog niet zo is.

Heidi (37w en 2d)

He Miriam,

Zou deze dan niet zo lang op zich laten wachten als de eerste? Ben heel benieuwd hoor hoe het ervoor staat! Succes als je nog bezig bent.

Groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan