A
Anoniem
Guest
ik ben een tijdje weggeweest van het forum.ik moest ff gas terug nemen voor me zelf,dat heb ik dus ook maar gedaan en kan jullie zeggen het is me aardig gelukt.afgelopen maandag 21 maart zijn we naar de gyn geweest.en wat denk je we gaan eindelijk voor iui,maar het nadeel is dat we 3 tot 4 maanden moeten wachten tot we aan de beurt zijn,dus dat zal wel tegen de zomer zijn,maar ja ik weet nu dat het er aan zit te komen dus het is het wachten dan wel waard.ook heb ik op internet veel gelezen over iui en ben er al wat aardig wijzer van geworden.heb ook veel informatie mee gekregen van me gyn over hoe het in ze werk gaat.MAAR heb eigelijk toch nog een vraag aan jullie.zijn er meiden hier op het forum die ervaring hebben met iui.en waar het bij is geslaagd en wat de eige kosten hier van zijn,ach de kosten kan ons eigelijk niet zoveel schelen we hebben nu zoiets als het maar gaat lukken langs deze weg met iui.eigelijk ben ik nu al een beetje blij dat we het langs deze weg mogen doen.dus meiden als jullie informatie voor me hebben graag dan.weer dikke knuffels van pepe xxxxjes