hier ben ik dan weer.pepe (iui)

A

Anoniem

Guest
ik ben een tijdje weggeweest van het forum.ik moest ff gas terug nemen voor me zelf,dat heb ik dus ook maar gedaan en kan jullie zeggen het is me aardig gelukt.afgelopen maandag 21 maart zijn we naar de gyn geweest.en wat denk je we gaan eindelijk voor iui,maar het nadeel is dat we 3 tot 4 maanden moeten wachten tot we aan de beurt zijn,dus dat zal wel tegen de zomer zijn,maar ja ik weet nu dat het er aan zit te komen dus het is het wachten dan wel waard.ook heb ik op internet veel gelezen over iui en ben er al wat aardig wijzer van geworden.heb ook veel informatie mee gekregen van me gyn over hoe het in ze werk gaat.MAAR heb eigelijk toch nog een vraag aan jullie.zijn er meiden hier op het forum die ervaring hebben met iui.en waar het bij is geslaagd en wat de eige kosten hier van zijn,ach de kosten kan   ons eigelijk niet zoveel schelen we hebben nu zoiets als het maar gaat lukken langs deze weg met iui.eigelijk ben ik nu al een beetje blij dat we het langs deze weg mogen doen.dus meiden als jullie informatie voor me hebben graag dan.weer dikke knuffels van pepe xxxxjes

Hi pp,

Toevallig hoor..wij zijn ook afgelopen maandag bij de gyn geweest om te brainstormen over hoe verder..En ook wij hebben viat van de gyn om voor IUI in aanmerking te komen... (vanwege slecht zaad) We gaan alleen eerst 2/3 maanden afwachten voordat we hieraan beginnen..effe gas terug nemen, en misschien vind 1 zaadje wel de weg naar mijn eitje (meer zijn er niet nodig)
Ik ben zelf ook wezen rondneuzen naar evt kosten rond de IUI, wel wat ik begrepen heb is dat je hier niks zelf voor hoeft te betalen, evt reiskosten kun je zelfs declareren..
Bij IVF wordt t wel een ander verhaal...maar dat is per ziektekosten verzekering verschillend..
Hebben jullie ook afgesproken met de gyn hoe vaak je gaat voor IUI?? De onze stelde gelijk 6 pogingen voor om daarna verder te gaan met IVF. Onze gyn gaf aan dat duidelijkheid vaak wel belangrijk was hierin..Vooral ook omdat t moeilijk was om een stap terug te doen als je eenmaal in t mmm gebeuren zit....

Wat ik je verder nog kan aanraden is het forum   "als zwanger worden langer duurt".. daar zijn ze grotendeels veel meer bezig in de mmm..
En in de bibliotheek kun je overigens ook vele boeken vinden over dit onderwerp..

www.freya.nl

ook..

Succes en hou me maar op de hoogte!

Wat fijn voor jullie, nu weet je tenminste hoe en wat. En hier in België wordt ivf volledig terugbebaald. Veel suc6, nog even en jullie droom gaat ik vervulling. Natje

Pepe,

wat fijn om weer even wat van je te lezen. Ik hoop dat alles goed gaat komen voor jullie en dat jullie dan eindelijk ook mogen dromen van jullie kindje in je buik en dat je over een jaar jullie kindje in jullie armen houden.

Ik denk aan je en hoop nog eens wat van je te lezen.

Kus
Miep

Lieve Lieve Pepe,

Wat fijn weer wat van je te lezen. En wat fijn dat jullie in aanmerking komen voor IUI

Maar meissie, ik weet niet of je het gelezen had, maar met gemengde gevoelens zag ik je dat ik nu ruim 8 weekjes zwanger ben en a.s. dinsdag mijn eerste afspraak heb bij de verloskundige.

Meid, ik blijf je volgen hoor!!!

Liefs en een dikke kus van Yvette

Hi pp,

Ik hoop dat je wat aan bovenstaande reacties hebt..k zag je frustratie al staan op het andere forum (als t langer duurt)
Succes!

Terug
Bovenaan