A
Anoniem
Guest
hallo dames, ik ben vermorgen bij me gynacoloog geweest want ik moest me ochtend urine mee brengen. de uitslag van de zwangerschap's test was wat rommelig dus hij kon niet zien of ik nu zwanger bent of niet.dus we hebben ook geen nee gehad van hem maar wat ik hem allemaal hebt verteld wat mij verscheinselen zijn is het toch dat ik zwanger kan wezen maar dat we nu tevroeg hebben getest wat hij ook zei. want hij had voor ons uit gerekend wanneer ik mij eisprong krijg en moest ik ook gelijk die datum bloed laten prikken dat was op 22 februari. dus me man en ik gelijk sávonds of die dag kan je wel zeggen lekker geknuffeld samen als je begrijp wat ik bedoel hoor dames............... nu heeft hij vanaf de eisprong berekend en ik moest rond 10 a 11 maart ongesteld worden. wel heb het zit tedraaien vanaf 3 maart tot 7 maart me ongesteldheid maar tot heden nu nog steeds niks. maar zoals hij het heeft berekend moest ik verleden week al ongesteld worden want je moet na je eisprong gaan tellen en dan nog 14 dagen erbij op tellen. dus ik ben al ruim 5 dagen nu overtijd misschien nu al wat langer maar laat ik gewoon dit aan huoden van de gynacoloog. nu moet ik volgende week dinsdag de 22 maart om kwart voor 11 terug komen bij hem want dan krijg ik een binnen waartse echo dus dames jullie begrijpen dat ik nog even zo in spanning blijft zitten. maar ik hou jullie allemaal op de hoogte ermee. ik ga zelf van de week ook gewoon testen .
allemaal de groetjes van Brenda (37)
allemaal de groetjes van Brenda (37)