hier ben ik niet blij mee

pfffft mannetje is stom geweest gister heeft hij ons grote nieuws verteld tegen mensen hier uit de straat
Maar die mensen kleppen alles gelijk door! Dus ik vanmorgen buiten en ja hoor buren naar buiten en me feliciteren...AAAAAAHHHH
nou ik had het grote nieuws beter in het plaatselijke krantje kunnen zetten, binnen een dag weet de hele straat het.gewoon al...pffft wat baal ik! in de straat had ik het graag nog ff stil willen houden
TE LAAT

Hey meisjeb,

wat balen... Tis waarschijnlijk uit enthousiasme geweest, ik ken het want mijn man heeft er erg veel last van!
Meid, probeer je er niet al te veel over op te winden, maar leuk is anders!

Groetjes Jannie

Oh, mannen?! Ik zou zeker niet zonder ze kunnen, maar oh wat kunnen die inderdaad lomp zijn.

Mijn vader is ook zo'n flap-uit. Heleboel mensen weten het bij ons nog niet. Eigenlijk alleen maar ouders en broers en zussen. Maar ik geloof dat de halve stad het al weet waar mijn ouders wonen.
Mijn moeder probeert het elke keer weer een beetje recht te breien.

Het is heel raar als ik daar ben en ik kom me oude buurtjes tegen, vragen ze allemaal super-geïntresseerd hoe het me gaat.

Ik geniet er dan ook maar van, want tja ik kan er ook weer niet boos om worden, het is gewoon enthousiasme...

x Pamma

ahhh ja irritant! Bij lijkt het ook alsof mijn omgeving er meer last van heeft dan ikzelf om het nieuws voor zich te houden...!
Mijn vriendinnen verspreken zich 'perongeluk' en mijn moeder is er ook niet zo'n ster in! Irritant he? Ik wil het ook gewoon zelf vertellen!!

Maar goed, opwinding is niet goed... hihi dus rustig aan!

die lui waar mannetje het tegen gezegd heeft voelen zich wel goed genoeg om de tam tam door de straat te sturen maar me ff feliciteren ho maar.
daarom vond ik het niet zo leuk dat mannetje het uiterekend tegen hun gezegd heeft
juist bij hun wou ik met buik komen zodat ze vragen meisje hoe ver ben je? ohhh al over de helft hahahaha maar helaas

Terug
Bovenaan