hier ben ik nog eens

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Ik dacht: ik zal ook nog eens iets van mij laten horen zodat ze weten dat ik nog leef en nog zo af en toe actief ben hier.
Vooreerst wil ik alle zwangeren van harte feleciteren.
Aan diegenen die ook nog aant wachten zijn op hun ongi: veel succes.

Ik ben nogaltijd niet ongi, zit nu al op dag 133 van mijn cyclus. Moet donderdag naar gyn. Ben eens benieuwd. Weet iemand hier wat er gaat gebeuren, zodat ik mij een beetje kan voorbereiden. (even korte inhoud: ben sinds mei gestopt met de pil, eerste maal ongi geworden na 30 dagen en sindsdien niet meer.)

grtjs,
Bea

Hoi Bea hou ons op de hoogte he.
Ik weet ook niet wat je te wachten staat maar ik zal aan je denken hoor donderdag.
Ik zag dat Marianne ook ongie geworden was dus als zij nu weer even naar jouw wil doorstralen komt het met jou ook goed.
Groetjes van Mariska

Hoi Bea,

Lang niets van je gehoord!!
Ik ben gisteren naar de gyn geweest. Mijn man is toch wel meegegaan, en gelukkig maar..
We moesten allebei vragen beantwoorden. Ik moet morgen bloed laten prikken en mijn man moet morgen zijn sperma inleveren voor een zaadonderzoek.
De gyn wilde me ook onderzoeken, maar aangezien ik net ongi was geworden, gebeurt dat over 2 weken.
Het was wel verhelderend, we waren wel allebei een beetje geschrokken dat er direct werk van werd gemaakt.
Maar dit is alleen maar goed natuurlijk.
Tip: neem je man dus wel mee.
Als je me wilt mailen, je weet mijn emailadres.....

Groetjes, en veel succes
Ik.

Terug
Bovenaan