hier ben ik ook weer

Hoi meiden,

Het is een tijd geleden dat ik wat gepost heb. Ik lees wel regelmatig mee. Zo te lezen zijn er weer een aantal nieuwe meiden bijgekomen en een aantal die zwanger zijn. Voor diegene die zwanger zijn van harte gefeliciteerd.
We zitten nu in ronde 6. Ik ben in januari gestopt met de pil en helaas is het nog niet gelukt, maar zo te lezen zijn er genoeg die al veel langer bezig zijn.
Als het goed is heb ik rond 18 juli mijn NOD. Dan ga ik uit van mijn langste cyclus. Het kortste was 19 dagen en het langst 28 dagen.
Ik had de afgelopen twee dagen pijn onder in mijn buik (aan de linkerkant). Ik weet niet of dit mijn eisprong was. Ik heb namelijk ook weleens last van een cyste bij mijn eileider. Wie heeft hier ook ervaring mee?
Verder zijn we om de dag aan het klussen en zien we wel of het raak is deze keer. Ik probeer er nuchter onder te blijven, maar dat is wel moeilijk.
Ik ben blij dat ik mijn verhaal hier kwijt kan, want verder kun je er met niemand over 'praten'.
Groetjes Joke.
 
Hoi,
Ik ben Biate ben 26 jaar en in mei gestopt met de pil. Ben net voor de eerste keer weer ongi geworden. Hoezo ga je letten op je lichaam. Ik heb dus altijd rechts pijn, ongeveer met mijn eisprong, als ik ongi ben altijd alles aan 1 kant bij mij rechts. Ik ben dus ook best wel altijd een beetje paniekerig zou het allemaal wel goed zijn daar binnen/of zou ik plotseling last krijgen van de blinde darm. De pijn is steken en zeurderig. Zover bekend heb ik niet een kyste maar er zijn wel meer die pijn aan 1 kant hebben. Het kan de eisprong zijn maar ik weet het dus echt niet. Konden we maar door het vel en vet heen kijken dan werd het stukken duidelijker...Maareh succes mijn nod is 26 juli voor zover er regelmaat in zit. Mijn eerste en tot dusver enige cyclus na het stoppen met de pil was 28 dagen erg netjes maar het kan zo veranderen heb ik gelezen....
 
hoi meiden , ook mijn nod is 18 juli,wel spannend nu we zo al met z"n drieen zijn. ik hoop dat ik jullie hier regelmatig op het forum zal tegen komen ???.wij hebben al wat geklust,baadt het niet dan schaadt niet toch!!!!!sucses,liefs van chantal
 
Terug
Bovenaan