hier ben ik slecht in....

Ik heb vandaag de gynaecoloog gebeld en ik kan volgende week vrijdag terrecht voor een echo.
Wel fijn dat ik rechtstreeks daar naar toe kan en niet eerst naar de huisarts moet.
Nu is het dus wachten... en daar ben ik zo slecht in!

Haha kunnen wij ons allemaal wel iets bij voorstellen denk ik... Het is ook allemaal zo spannend! Niet teveel aan denken, voor je het ben je 10 dagen verder!

Ik moet nog 19 dagen op m'n intake en echo wachten, de ultieme bevestiging dat ik zwanger ben. Vreselijk dat wachten. Elke seconde van de dag denk ik er wel aan. Van mensen om me heen hoor ik dat ze vinden dat een tweede zwangerschap sneller lijkt te gaan, doordat je nog een kleintje hebt rondlopen, die je afleidt. Ik merk er tot nu toe niets van...

Over precies 1 week en 6 minuten zitten we bij de gyn.. Spannend! Het komt echt zo dichtbij! :)) ik zou dan 7 weken en 3 dagen zijn. Hopelijk kunnen ze al wat zien/horen. Is dat normaal wel zo rond die week?

Ja dat kan wel hoor, maar als je niks hoort dan krijg je een tegenvaller, terwijl er niks aan de hand hoeft te zijn... Ik ook over een week mijn eerste echo. Ik zit dan in mijn negende week.

Terug
Bovenaan