Hier ben ik weer eens!

Hallo meiden,

Hier ben ik weer eens, lang al niet meer hier geweest, en net terug van een weekje vakantie en dus helemaal uitgerust.
Voor onze vakantie hebben we gehoord dat we nog een jaar moeten klussen voor ze weer eens verder willen gaan kijken.
(wij zijn nu twee jaar bezig en na een HSG en Laparoscopie alles in orde)
Alleen het zaad van mijn man word nogmaals onderzocht maar als dat goed is dan mogen we er weer een jaar tegenaan. Niet dat ik zit te wachten op IUI,IVF,KI of what ever, maar als het niet zo mag lukken zijn we natuurlijk straks al wel 3 jaar bezig en wat gaat er dan allemaal weer gebeuren?

Ik denk dat jullie me ook niet meer zo regelmatig zullen zien hier, ik heb besloten de natuur maar eens op zij beloop te laten en er niet meer aan te denken (voor zover dat mogelijk is) dus geen curvelijsten meer, niet meer temperaturen, en sexen waneer wij het willen en niet waneer de gyn, of de kalender zegt dat het moet, en ik hoop binnenkort eens positieve berichten te kunnen melden.

Is dit geen goede instelling? Ik ga er maar wat van proberen te maken en hoop dat het me lukt. (er niet meer zo mee bezig te zijn)

Nou goed meiden, ik ben er heus af en toe nog wel hoor, trouwens eigenlijk hoop ik hier niemand meer tegen te komen maar liever op het forum Zwanger zijn!!!!

Veel succes allemaal en tot ....

Hoi Cynthia,

Tjonge jonge, dat is wel lang!Vind dat eigenlijk wel een beetje gek van zo'n gyn: ga het nog maar een jaar proberen... Ik vind het heel knap dat je er wat minder mee bezig wil zijn en ik hoop dat het een goede uitwerking heeft!
Succes, Kiki

Hoi!
Goede instelling!!! Wel moeilijk hoor want alles is goed maar waarom lukt het dan niet!!?? Je hoort wel gekkere verhalen dus het zou binnenkort zo maar eens zover kunnen zijn!
Wij weten inmiddels dat het IUI of IVF moet gaan worden en proberen ook positief te blijven.

Succes!
Liefs Inge

hallo cynthia,

ik weet wel zeker dat dat een hele goeie instelling is hoor. Ook ik ben heel erg bezig geweest met zwanger zijn en worden, tot ik er helemaal gek van werd. toen heb ik ook besloten dat het anders moest. net zoals jij beschrijft. En wat denk je": totaal onverwacht ja hoor, hardstikke raak....
Ik snap het wel maar als ik lees hoe meiden die op dit forum komen bezig zijn met zwanger worden, krijg ik het helemaal benauwd. als je lijf stijf staat van de stress omdat je zo graag zwanger wilt worden, lukt het gewoon niet. bovendien zijn lichaam en geest toch erg verbonden met elkaar. Juist op het moment dat ik die wens liet varen, werd ik zwanger..... en dat had ik nooit verwacht. Geniet lekker van het feit dat je nog kunt staan en gaan waar je wilt, ga lekker uit enzo, en je zult zien dat je je meer ontspannen voelt, en dat is zoveel beter.

groetjes sandra

Terug
Bovenaan