hier ben ik weer eens..

Hoi allemaal,
Alweer even geleden maar hier weer een levensteken van mij.
Hebben donderdag de echo gehad en alles ziet er prima uit wat een wonder weer zeg.
Zo mooi om te zien want ons kindje bewoog ook zelfs de vk was enthousiast terwijl die t natuurlijk vaker ziet.
Nu weet ik ook weer waar ik al die misselijkheid en moeheid voor over heb.
Vandaar dat ik op t momen t echt niet actief hier ben voel me erg min en als mijn zoontje op bed ligt s avonds val ik als een blok op de bank in slaap..
Hebben jullie hier ook zo`n last van??
Liefs Mama2

gelukkig ik ben niet de enige t is bij ons ook super druk momenteel op t werk en ik heb nu natuurlijk ook nog een rond lopen gelukkig gaat die nu wel naar school maar goed hij wil ook zn aandacht.

Mijn echo was met 9 weken ze probeerde uitwendig maar die kleine lag lekker achter het schaambeen verstopt had me ookal ingesteld op inwendig.

Ben ook super moe, moet mijzelf vooruit slepen......en heb er thuis al 2 rondlopen (draven), dat maakt het nog vermoeiender. Als manlief thuiskomt, kak ik in en lig ik op de bank.
Nog 2 weekjes en dan krijgen wij de echo met 11 weken.

Gaap,

ik breng de dag door op de bank, ontzettend wat moe... Maar met een kleine peuter...!!!
Was het wel weer vergeten hoe moe en misselijk ik was bij de vorige zwangerschap!

Mijn eerste echo heb ik 4 januari. Wel jammer dat het na de jaarwisseling is... We hadden gehoopt dat we er nog net voor eentje kregen, zodat we het konden laten zien aan de familie op nieuwjaarsdag. Nu vertellen we het al wel op nieuwjaarsdag, maar had het lekkerder gevonden als we al een hartje hadden zien kloppen!

-drgini-

Terug
Bovenaan