Hier ben ik weer terug uit het geweldige Turkije

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we geland terug van 2 weken heerlijkheid in Turkije.
öludeniz is zooooo mooi, we hadden een geweldig hotel, het eten was uitstekend, de omgeving adembenemend mooi enz enz
Ik kan er haast niet mee stoppen het over öludeniz te hebben!
Iedereen moet daar gewoon eens heen zou ik zeggen

Hebben veel gezien en gedaan, Mijn mannetje en ik hebben zelfs paragliding gedaan.
Het was geweldig!!!!
je weet wel vanaf 2000 meter van een berg springen met een paraglide parachut en gaan met die banaan........echt zo mooi en het geeft je echt een kick, en helemaal niet eng ook!

Nou goed, de eerste IUI met al die ellende is dus mislukt. De dag dat we vertrokken 14 juni ben ik ongesteld geworden helaas.
Maar niet onbelangrijk ik ben niet meer ziek geweest daar, ik voelde me zelfs helemaal geweldig

Gisteren bij de Maag darm Leverziekte op de polie geweest, uitslagen van bloedonderzoeken waren allemaal goed. Het heeft dus echt aan de hormooninjecties gelegen.
Dus nu Gyn maar een mailtje gestuurd wat te doen als ik in Turkije niet zwanger ben geraakt (nu vruchtbare tijd namelijk)
Ik wil best nog een IUI doen maar dan wil ik garantie dat ik niet weer zo ziek word en dat kan natuurlijk niet ..........dus tja wat nu????

Nou goed het is jammer maar als je je goed voelt is dat ook al weer heel wat waard hoor, ik ben twee volle weken echt hondsberoerd geweest, koorts, spugen, vreselijke pijn, enz enz enz ik kon alleen maar denken wanneer gaat dit over, wat heb ik in hemelsnaam?

Dus volgende ronde nu en nieuwe kansen (geheel natuurlijk) we zullen zien!

Ben verder afgrijselijk smerig bruin, tegen het zwarte aan zeg maar, ik hoef daar niet veel voor te doen...
Ga nu weer verder met was nr 6 ophangen, en onze twee katten zijn wel thuis gebleven de afgelopen twee weken (met verzorging natuurlijk) maar goed degene die ze heeft verzorgt heeft niets maar dan ook niets gedaan verder hier (wil ik ook eigenlijk niet maar goed zo thuiskomen is ook niet alles) had leuk geweest als er eens gestofzuigd was ofzo...........
Dus het is hier een bende en zijn nog steeds druk bezig met van alles!
Ga dus weer snel verder..........tot later!

Toedels

Cynthia

Hoi cynthia,

Heerlijk zeg, zo'n 2 weken Turkije! Dat zal wel dat jij lekker bruin bent.
Lijkt me inderdaad niet echt leuk om zo thuis te komen... IK heb zo wie zo altijd zo'n gevoel dat als je eenmaal thuis bent van vakantie alles weer gewoon begint te draaien (alsof je niet weg bent geweest) De was, het huishouden, noem maar op, je valt meteen weer met je neuws in de boter..

Vervelend zeg  dat je de eerste dag al ongi werd. Ik had dat ook toen wij in april naar Florida gingen. Echt de eerste dag dat we daar waren! (ik wist toen overigens nog niet dat ik PCO had, had gewoon gehoopt dat ik zwanger zou zijn en dat op vakantie zou ontdekken)

Veel sterkte de komende tijd met de nieuwe behandeling en geniet van jouw bruine kleur!!

liefs kreeftje

Haaaaai Cynt,

Ik werd knetterjaloers toen ik je verhaal las over Turkije! Wauw van een berg afglijden, lijkt me inderdaad geweldig! Was erg nieuwsgierig hoe het je zou verlopen, ben blij voor je dat je niet zo ziek bent geweest daar in Turkey maar helemaal hebt kunnen genieten. Te gek, had je ook echt verdient na zo'n vervelende tijd.
Kunnen ze met zekerheid zeggen of die misselijkheid e.d. de volgende keer weer terug komt? hoop voor je van niet. Gezellig dat je weer bij ons bent, al had ik je het enorm gegund om door te stromen naar het volgende forum.

Ga lekker verder met opruimen en bijkomen, kortom hou dat lekkere vakantiegevoel vast!!! enne ik wil helemaal niet weten hoe bruin je bent (getver, ben stikjaloers )

toedeldoei,

dikke knuf Sjanneke

Joepie Cynt is weer terug uit het zonnige Turkije, heb je ook heel erg gemist hier, maar gelukkig ben je weer terug, zoals Sjanneke al schrijft ik had het je ook zo gegund om door te stromen naar het andere forum. Alleen ben heel blij voor je dat Turkije jullie zo ontzettend goed hebben gedaan, wat ontzettend gaaf dat je dat paragliding hebben gedaan, wat een ontzettend stoer verhaal, samen van de berg af op 2000 meter, ik zou dat niet durfen hoor, heb last van hoogtevrees. Zal je tip zeker onthouden als we een keertje naar Turkije op vakantie willen. Jammer idd dat je ongi daar meteen gekomen is, maar ben blij dat je je nu weer beter voelt, en je bent poepiebruin zeker niet meer te herkennen.

Ja jammer dat je oppasmensen van de poezen jullie huis niet 1keertje hebben gezogen is toch een kleine moeite om te doen..

Succes met wassen....

Lastig wat je moet doen vraag anders even aan de gyn of je misschien andere hormonen kan slikken als je weer met iui gaat beginnen, volgens mij was je er gewoon allergies voor dat kan hoor vraag het even na ok.

liefs en knuffel van mij

jeetje wat klinkt dat allemaal goed!! en de vakantie zonder je beroerd te voelen!!
en wie weet heb je een leuk souvenirtje meegenomen... je weet maar nooit!
succes!!

He meiden!

Nou inderdaad je weet maar nooit he, we waren er natuurlijk nog net rond de vruchtbare dagen en met de vakantie stemming en het warme weer..........ach ik hoef jullie niets te vertellen verder denk ik.....................hoop dat het gelukt is dit keer, maar verwacht niets natuurlijk, ik bedoel na meer dan 3 jaar heb je niet zo veel hoop meer dat t toch ineens gelukt is.

Zou wel een hoop ellende schelen, heb nog niets van Gyn gehoord maar wil niet nog een keer zo ziek worden van de 2e IUI met hormonen als die nodig is...............afwachten maar dus.......

Bruin lijkt al minder te worden, heb ik zo mijn best voor gedaan zeg.............snel maar eens onder de zonnebank denk ik

Hee meissie!

We hebben al gemaild maar ik wil even laten weten dat ik hier ook weer eens een keertje ben na een aantal weken afwezigheid.

Had je met die persoon afgesproken dat er gestofzuigd zou worden of niet? Niet zo leuk thuiskomen idd. Wij zorgen er altijd voor dat onze hulp net voordat we thuis komen is geweest. Maargoed binnen een dag weet poes Wiske wel weer een trui van haren op de trap achter te laten hoor. Je kunt het toch niet tegengaan.

Ik hoop dat je ondanks de zooi nog even lekker kunt nagenieten van je heeerlijke vakantiegevoel!

lfs inge

Terug
Bovenaan