Hier ben ik weer...vanmiddag naar de HA en nog steeds geen duivels

A

Anoniem

Guest
hey iedereen!!

Ik ben nu ruim 2 weken overtijd en nog steeds geen teken van ongi of zwangerschap!! Ik wordt erg moe van mijn cyclus en ik heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts omdat we nu toch bijna een jaar bezig zijn, en er is geen vat op mijn cyclus te krijgen!! Wie heeft dit ook en wat doen ze eraan? Of wordt ik naar huis gestuurd?

Ik ben bang dat het niet lukt....

Ik heb zelfs de laatste weken verschikkelijk pijn in mijn hart...
   groetjes van een in de war vrouwtje

Hoi vrouw,

Ik ben ook "gezegend" geweest met een heel onregelmatige cyclus. Super-irritant is dat want voor zover je normaal al kunt plannen, is dat bij jou wel heel onvoorspelbaar.

Ik heb geen advies voor je, ik verwacht dat de huisarts je door zal sturen naar de gyn voor onderzoeken, maar heb er zelf geen ervaring mee.

Ik leef met je mee en wens je veel sterkte! Laat even weten hoe het gegaan is.

Groetjes, Em

hoi,
Ook ik hoor bij de club van de onregelmatige. 3x in een jaar. En ik ben ook naar de huisarts gegaan. Ik was al na een half jaar gegaan en moest toen afwachten tot een jaar en nu gaat hij zelf al wat dingen laten onderzoeken zodat we nog niet naar de gyn hoeven. En dat vind ik ook wel zo prettig. Als er wel iets uitkomt dan gaan we natuurlijk wel direkt door naar de gyn.
Iedere huisarts doet weer wat anders en kijkt ook naar wat het beste bij je past. Laat je ons nog horen hoe het bij jullie is afgelopen?

Groetjes Mariksa

Hallo allemaal,

ik ben augustus gestopt met de pil. En heb tot nu toe altijd een cyclus gehad van 28 dagen. ik ben nu 17 dagen overtijd. geen positieve test en geen ongi. IK heb maandag een afspraak bij de ha, want ik weet niet wat ik hier van moet denken.

Groetjes

heel veel succes allemaal

Terug
Bovenaan