Hier ben ik weer!

Hoi, hoi,

Heb de afgelopen anderhalve week niet kunnen internetten i.v.m. blikseminslag en alles was kapot: computer, netwerkkaart, modem, noem maar op. Echt erg voor zo'n verslaafde computergek als ik. Heb net dus ook ongeveer 1 uur nodig gehad om alle berichtjes terug te lezen, want ik wil natuurlijk wel op de hoogte blijven hè?
Velen van jullie zullen vast al wel op vakantie zijn. Manlief en ik gaan ook nog een paar keer een aantal dagen weg, maar dan gewoon lekker in ons eigen kikkerlandje. Als het goed is, blijft het weer voorlopig ook mooi!
Vorige week heb ik een afspraak gemaakt in het ziekenhuis voor onze eerste afspraak met de gynaecoloog. Spannend! Maandag 9 augustus is het zo ver. Ben heel benieuwd wat ons nog allemaal te wachten staat, maar ook erg opgelucht dat er nu wat aan gedaan wordt. Afgelopen weekend weer ongesteld geworden, terwijl ik er heel veel vertrouwen in had deze keer, maar ja. We gaan gewoon weer voor de volgende ronde. Vorige week ook weer bij een paragnost geweest die ook voetreflex doet. Vind ik zo ontspannend. Heerlijk gewoon. Ze zei tegen mij dat ze er 100% zeker van is dat onze tijd nog komt en volgens haar snel ook. Ik zou zulke uitspraken heel graag willen geloven, maar van de andere kant vind ik ze te mooi om waar te zijn. Hoe staan jullie hier tegenover? Mijn man en ik gaan volgende week ook naar Giethoorn en dat had ik haar echt niet eerder verteld, maar ze vroeg ineens of wij daar soms naartoe gingen. Dan lopen de rillingen je echt over je lijf. Ze heeft ook al echt een paar keer dingen gezegd en namen genoemd die gewoon klopten als een bus. Daarom blijf ik er ook steeds naartoe gaan. Super nieuwsgierig natuurlijk.
Nou meiden, ik hoop dat de vakantie ons allen goed zal doen en dat we straks met z'n allen kunnen verhuizen naar het zwangerforum!
Tot mails!

Liefs Claudine

Hoi Claudine,

Ik geloof ook overal in hoor! Ik ben zo nieuwsgierig aangelegd verschrikkelijk gewoon. Maar als je er steun uit kunt halen, moet je het zeker niet laten. Alle beetjes om deze moeilijke tijd door te komen helpen. Gewoon lekker doen wat jullie denken dat goed is.
Laat je nog eens wat van je horen?
Sterkte bij de gyn als ik je niet meer spreek. Spannend!!
Veel liefs Ang,,,

Hoi Caludine,ik reageer even op je blikseminslag,is weer eens wat anders vind je niet hihihi,maar ik heb een tipje voor je:voor een paar euro is er een stekker te koop die je tussen je pc en je wandcontactdoos zet en dit is speciaal voor als er dus blikseminslaat.
Groetjes en liefs
Snoop

Hoi de paragnost waar ik ben geweest vertelde mij ook dat ik gauw zwanger zou raken. Was er toen nog niet mee bezig, was ook heel verbaasd. Binnen een maand was ik zwanger. groetjes

Terug
Bovenaan