Hallo allemaal, ben er weer even. Ik was een weekendje naar Zuid-Limburg en het was errug leuk. Gisteren helaas wel weer ongesteld geworden (dagje te vroeg) maar moet zeggen dat de acupunctuur toch echt helpt, het is vele malen minder, heb minder pijn ervan, verlies anders bloed (zal niet te veel in detail treden) en moet zeggen tja dat ik er dus wel heil in zie.
Alleen heb ik ergens in een mergelgrot of boven op die burcht in Valkenburg een fikse verkoudheid c.q griep opgelopen. Zondagavond had ik al 39.4 koorts, gisteren gewoon gaan werken, maar voelde me zo beroerd niet te geloven zeg. Dus vandaag ben ik thuis gebleven, het is zelfs nog erger dan gisteren, en hang ik een beetje op de bank in Pyama en een plaid. Heb nergens fut voor en als ik al denk aan de was die gestreken moet worden word ik beroerd. Ben zo slap dat ik haast niet kan staan zonder duizelig te worden. Geweldig weer, Het heerst dat weet ik maar waarom moet ik altijd elke griep die heerst krijgen?
Met jullie beter als met mij?
Ga weer verder met op de bank hangen, zet maar een leuk dvdtje aan, misschien helpt dat!
Liefs,
Cynthia