hier ben ik weer

Hoi,

Nou, na een heerlijk weekendje centerparcs zijn we weer thuis...........
Dit was echt voor herhaling vatbaar, zo onwijs hebben wij het naar ons zin gehad.
Yari heeft het echt super gedaan, vanaf vrijdag slaapt hij door!!!!
Hij zal denken ik zal maar zorgen dat papa en mama echt vakantie hebben.
Na de fles van 23.00 uur ging hij lekker slapen tot 's morgens 7.00 uur.
Heerlijk.

En zwemmen vond hij ook super, hij is een half uurtje mee in het water geweest en viel daarna bij zijn oma als een blok in slaap, hij heeft het hele weekend alleen maar geslapen, gegeten en gelachen, wat een heerlijk manneke hebben we toch.........

Groetjes Marina.

Hoi,

Over 2 weken gaan wij ook met oma, opa, mijn broer met vrouw en 2 kinderen, naar centre parcs. Ik verheug me er enorm op!!
Ik kan niet wachten om met mijn kleine manneke te gaan zwemmen!!! Hij is dan 11 weken oud. Hier is het al zo'n waterrat haha,..

Wij hebben voor twee jaar terug ons huis gekocht en toen werd ik zwanger, dus ben al even niet meer "op vakantie" geweest. Dus  even heerlijk ontspannen, lekker wandelen, zwemmen en opa en oma zien genieten van hun kleinkinderen!  

Jij hebt al mogen genieten van een kleine vakantie met je hummeltje.. en kan me voorstellen dat dat geweldig is. Nu kijk ik er dan ook erg naar uit, en al hélemaal naar komend jaar,.. samen écht op vakantie... lekker met zijn dikke luierzwembroek op het strand zitten, het zand dat tussen zijn teentjes door glipt, klein zonnebrilletje op.. hmmm...

Zucht,.. heerlijk toch dat genieten en fantaseren over je kleintje...

Groetjes!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan