Hier ben ik weer!

Hoi hoi dames,

ik schaam me diep dat ik al zolang niets van me heb laten horen. Ik heb de afgelopen week niet eens wat gelezen. Heb dus wel wat in te halen.
Maar niet vandaag, want duik toch echt zo me bedje in.

Ik heb het best druk gehad de laatste tijd. en het is nog niet voorbij!
Ik ben oa  met onze slaapkamer bezig het behang eraf te halen. Dan is die rooklucht (door de schoorsteenbrand van de buren) eindelijk weg. Volgende week word er als het goed is behangen. Ik zie het zelf niet meer zitten om het te doen, dus hebben we een bedrijf ingehuurd. Gelukkig word alles vergoed!
En dan alles weer in- en opruimen, schoonmaken. Pfff daar zie ik toch wel tegenop. want dat is niet zo eventjes gedaan.
Gelukkig duurt dat nog even. Maar de uitgerekende datum komt toch echt dichterbij. Nog 7 1/2 week!

Soms duurt het voor mijn gevoel nog zo lang, maar eigenlijk valt het allemaal wel mee. De kleine moet nog zeker tot week 37 blijven zitten. Ik kan niet wachten tot het zover is.

Hebben jullie ook zo genoten van het lekkere weer! Nog een reden waarom ik niet zo vaak achter de pc heb gezeten. In de tuin moe(s)t ook nog wel wat gebeuren.

En ik ga bijna elke dag gelijk met ons zoontje een middagdutje doen. Dan ben ik ookal weer anderhalf uur van mijn dag kwijt. Maar ik merk wel dat het me goed doet. Ik leek wel een zombie de laatste tijd. Als ik nu in de spiegel kijk, ziet het er weer wat beter uit.

Ik kijk even of ik nog wat berichtjes lees, waarschijnlijk moet dat wachten tot morgen en ga ik (alweer) m'n bedje opzoeken.

Hoe gaat het trouwens allemaal met jullie?
Zijn jullie het wachten al beu?

Liefs,

Hoi,

Welkom terug! En maak je niet druk, kan zo begrijpen dat je geen tijd hebt om ook nog achter de pc te gaan zitten. Ik doe het voornamelijk op mijn werk, thuis heb ik ook geen tijd en vandaag is mijn laatste dag dus de komende weken wordt het vanaf hier ook rustiger.

Vanaf morgen ga ik ook dutjes doen, heerlijk, ben ook zo moe!

Succes met het opkanppen van je slaapkamer, iets waar je ook niet op zat te wachten.

Groetjes Nanda, mv Tess en 33+6dg zwanger

Hoi!
Gezellig dat je weer mee komt kletsen! Pffft ik moet er ook niet aan denken dat ik nog kamers zou moeten in- of uitruimen! Ik ben blij dat de boel hier al redelijk op orde is! Ik ben nu 35 weken en 2 dagen, dus begint ook al lekker op te schieten, al weet je het natuurlijk niet. Soms denk ik; misschien is ie er over anderhalve week al! maar het zou ook nog 6 weken kunnen duren... Maar de gedachte dat ik over maximaal 6 weken mijn zoon in mijn armen houd doet me goed!
Succes nog even, als het behang er straks mooi op zit en de spullen weer op zijn plek staan, kan je lekker onderuit gaan zitten en genieten!!!
Liefs, Yvette

Terug
Bovenaan