Hier ben ik weer

Ik ben vandaag 5 wk en 2 dgn zwanger van mijn 2e...En zooo onzeker. Ik heb nu 3 miskramen achter elkaar gehad en dan vraag ik me af...het zal toch eens ooit goed gaan. Gisteren naar de gyn. geweest en zag alleen nog een vruchtzakje..is ook veel te vroeg voor een echo en snap dan ook niet dat ze me nr t ziekenhuis hebben gestuurd voor een echo! Moet over 2 wkn terug..Zenuwslopend!
wel heb ik last van pijn in mijn onderbuik en steken aan de zijkant. Maar dat schijnt normaal te zijn toch? Nu maar duimen dat het goed gaat.

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Idd kunnen ze niet veel zien dan was bij mij net zo. Duurt idd lang het wachten tot de 2de echo. Probeer ondanks je miskramen toch de moed erin te houden hoor. En dan zullen ze over 2 weken meer zien.

En dat je last heb van je onderbuik en steken aan de zijkant dat hoort er ook bij.

Liefs RH

Hey,
Gefeliciteerd! Wat verdrietig dat je drie miskramen hebt mee moeten maken. Ik hoop van harte dat dit kindje jullie gegund is. 't Kan immers wel, het bewijs heb je al (jullie 1e kindje).
Nou nog dus erg geduldig zijn inderdaad..
Ik duim voor je mee!
Liefs

Gefeliciteerd, ik herken je hele verhaal. Ik ben zw van de 3e heb ook 3 miskramen gehad had nu ook weer pijnsteken e.d. een echo gehad bij 6wkn maar was wel iets op te zien en er leek ook wel iets te kloppen was nog te vroeg. Nu komende week bij 8 wkn een nieuwe echo spannend hoor. Pijnsteken zijn weg maar nu erg moe en misselijk. Dus lijkt wel goed. Maar het blijft spannend. Succes en meer als afwachten kunnen we helaas niet! Liefs Bowi

Hoi Bowi

Jij ook gefeliciteerd!! Ik wens je komende week veel succes met de echo. Spannend...
Het is idd dat afwachten steeds...bah.. Het liefs had ik iedere dag een echo hahaha...niet dat het zou helpen met mijn onzekerheid, maar toch.

Liefs

Terug
Bovenaan