Hier ben ik weer!

Lieve meiden,

Jullie hebben enorm lang niks van mij (ons ) gehoord!
Dat komt omdat het hier alles behalve lekker is gegaan..
Uiteindelijk is onze prinses 5 juli geboren om 17.44 dmv inleiding.
Dit is allemaal vreselijk geweest, de kleine en ik waren er beiden bijna niet meer. Vandaar ook een heel lang herstel.
Onze prinses heet trouwens; Danicia Noa.
Het is een prachtmeisje, vandaag alweer precies 9 weken.
Vandaag de dag gaat het elke dag een stukje beter, mama is zo goed als hersteld,gelukkig!
De kleine huilt nog enorm veel, daar lopen we ook nog voor bij de kinderarts. Verder gaf ik eerst borstvoeding, maar had te weinig. Toen overgegaan op Nutrilon, daar bleek ze een allergie voor te hebben. Dus nu zitten we op de Nutrigon AA, dit gaat beter.
Verder genieten we enorm van haar..

Hoi,

wat balen dat niet alles goed verlopen is en dat jullie meisje nu nog zoveel huilt. Hoop dat ze snel lekkerder in haar vel zit.
Wel nog gefeliciteerd !
Ik ben zelf grotendeels verhuisd naar de hyves, zie een pagina terug of zo...

groetjes Natasja

gefeliciteerd! en jeetje klinkt erg heftig! maar wat fijn dat je zelf weer bijna hersteld bent :) kan me voorstellen dat je het allemaal iets anders had voorgesteld... Hopelijk gaat het met jullie kleine meid ook snel beter!

Liefs!

fijn te horen dat je op begint te knappen en dat jullie zo lekker aan het genieten zijn.
Ik hoop dat alles goed gaat bij de kinderarts.
mocht het een idee zijn...de ostheopaat eens uitproberen die kan vaak veel helpen bij een huilbaby.
sterkte en geniet ze

Terug
Bovenaan