hier ben ik weer

Hoi lieve mama's

Lang niet gereageerd maar ik ben up to date en ben blij dat het allemaal goed met jullie gaat wel allemaal spannend nu we richting het einde gaan.

ik kan helaas soms nog steeds niet wanneer ik wil inloggen en reageren wat ik echt jammer vind maar goed niet getreurd beter laat dan nooit.

Ik ben nu inmiddels as zaterdag weer al 37 weekjes en alles gaat tot heden goed ben wel een beetje heen en weer moeten gaan vanaf week 33 namelijk 2 x een ctg gehad en echo in het ziekenhuis ivm te weinig vruchtwater en hoge bloeddruk maar dat is nu weer inmiddels allemaal normaal en we groeien verder.

Ik slaap alleen heel slecht herkennen jullie dit ook ?
ik heb met opstaan of als ik lig pijn aan mijn bekken en rug zodra ik opsta en loop mankeer ik niks.

nou ik vind het allemaal zeer spannend nu het einde in zicht begint te komen

ik wens jullie allemaal ook veel sterkte en hoop dat ik wat vaker kan reageren :

groetjes miymiy
 
wat fijn dat het goed met je gaat. Blij te horen dat bloeddruk en vruchtwater nu ook goed zijn. Gaat echt opschieten voor je!
de slechte nachten herken ik. Ik neem nu ;s nachts een warme hittepit mee naar bed en dat zorgt wel voor wat minder pijn, maar ik moet zoooo vaak naar de wc. Denk ik eindelijk een nacht doorgeslapen te hebben is het nog maar 1.00 ofzo.
 
Jaa de laatste loodjes, spannend!!
Ik slaap tegenwoordig weer goed, pijnlijke bekken etc met draaien maar als ik eenmaal slaap, slaap ik en na de 2 nachtelijke plasbeurten slaap ik ook vrij snel weer.
Het 2e trimester was dit wel anders, ik denk dat ik toen echt weken niet langer heb geslapen dan 3 uur per nacht. Dat breekt zo op!!
 
hier ook herkenning in het slaapprobleem. ik moet er soms 's nachts wel 5 keer uit. zucht! en het duurt dan ook zo lang voor je weer in slaap valt. of je hoort weer iets, waardoor je wakker ligt! nou ja, het zijn de laatste loodjes en met een paar weken kunnen we hopelijk weer wat meer normaal slapen (maar dan met leuke tussenpozen van een wakker kindje).
 
Terug
Bovenaan