Hier dan Slagharen FOTO'S!!

Ik was samen met papa, mama, Isa, tante, oom, neefje en opa en oma naar Slagharen gegaan. Opa en oma waren 40 jaar getrouwd.
Op vrijdag naar Emmen Dierenpark. Ik heb weer genoten van alle dieren

Samen met papa lekker kijken...

Ik moest erg lachen om de etende grondeekhoorns, ze deden zo grappig

Ik vond de speeltuin eigenlijk het leukst... ik kan nog niet overal bij maar als pap mij even helpt.... EN ik ben nergens bang voor!!

Oja,.. toch wel  die st@#$#@mme geiten!! Wilde mijn appelsap hebben!! Nou echt niet hoor ik heb heel hard gegild en alle mensen keken naar mij maar die appelsap heeft ie toch niet gekregen hihi

Samen met mijn grote zus in de auto

Heerlijk elkaar natspatten met water, ik stond natuurlijk op veilige afstand

Tja, ik draai mijn hand er niet voor om hoor, over een balk lopen maar papa vond het wel moeilijk of vond hij het eng dat ik daar zomaar overheen liep......???????

Nou vriendjes en vriendinnetjes ik heb mama flink aan het werk gezet maar dat vind ze niet erg. Ik hoop dat jullie weer goed op de hoogte zijn met de kiekjes.
Dikke knuffel van mij (en ik knuffel heel graag!!)

wat een leuke foto's en wat wordt ze ook al een echte meid zeg hihi.
je moet me wel eens uitleggen hoe je je dochter zo vaak lachend op de foto zet, zodra ik mijn toestel pak en een leuke foto wil maken vertikt madame het om te lachen. en spontane foto's maken snapt een digitaal toestel niet, tegen de tiojd dat die een foto maakt is het spontane allang verdwenen hihi

Groetjes Veronique

Yep net die mooie dagen, beter kon het niet. de huisjes waren niet echt fris dus het was lekker om veel buiten te zijn.

En ja Meike is al een echt modelletje. Ze gaat vaak al klaar staan maar dit waren toch vnl spontane foto's... ze is ook wel vaak vrolijk, gelukkig wel

groet,
Renske

Terug
Bovenaan