Hier een forumverslaafde; wie nog meer?

A

Anoniem

Guest
Hello medeforumgenoten,

In januari, toen wij begonnen met het proberen een kindje te maken, kwam ik op deze site terecht. Na 2 maanden vrijwel dagelijks hier rond te snuffelen hield ik het even voor gezien, omdat ik er dus constant mee bezig was en dat wilde ik niet.

Inmiddels zitten we in ronde 7 (dag 8) en heb ik die behoefte weer om hier mee te lezen en ervaringen te delen. Elke dag check ik even en zeker als er mensen zijn die op jouw berichtje reageren is dat extra leuk en kijk je net even wat vaker. Hoezo verslaafd??!!

En maar klagen dat we niet zwanger worden. Ja gek hè, als we met z'n allen de hele dag hier op het forum rondhangen, dan wordt er dus ook  niet geklust!!

Grappig die benaming trouwens, klussen,  wie zou dat bedacht hebben. Is wel leuk, want wij zijn  echte doe-het-zelvers. De afgelopen 4 jaar hebben wij onze zomervakantie dan ook grotendeels besteed aan klussen en verbouwen in ons huis, dus als mensen nu vragen of we in de vakantie weer gaan klussen, dan denk ik daar nu iets  heeeeel anders bij!  Ze moesten eens weten!!

Groetjes van Tammy-de-klusser

P.S. De term doe-het-zelver krijgt in deze context  overigens ook een geheel andere betekenis... ...daar word je zéker niet zwanger van...

hihi

ik herken het helemaal.....
ben ook zo verslaafd geweest,nou ja,nog wel maar niet meer zo erg!!!
ben juli 2005 gestopt met de pil,  enwe zitten in ronde 13 (28 juli mijn NOD)!!!
in het begin zat ik hier ook dagen achter,doe het nu wat rustiger aan,maar kan het nog niet helemaal los laten.

xxxtam80

Hoi tammy,

Erg herkenbaar, iedere dag kijk ik effe of er leuke berichtjes op staan, en of er nog tips of nieuwtjes zijn.

Ik heb ondertussen al veel bijgeleerd op deze site en dat is handig.. Je kunt altijd met je veragen terecht.
Ik zit nu sinds februari ongeveer op de site en kan het nog niet loslaten. Ik weet dat ik er niet teveel mee bezig moet zijn, maar dat lukt me niet!

Ik sit nu op dag 13 van ronde 11.

Ik hoop op een positieve test ditmaal!!!
Succes nog

liefs Bo

Hee meiden!

Heb deze site pas sinds vorige week ofzo ontdekt; en moet zeggen jaaa, ik geef t toe, heb t ook te pakken deze verslaving; wat erg he!!maar oh zo leuk en fijn en heerlijk om je hart even te luchten bij dames in ongeveer dezelfde fase om elkaar vragen te stellen, te steunen, te feliciteren en lekker te lezen en te lachen!!
Heb 1 bericht getypt(zie zuus) en al wat reactie's gehad heerlijk toch!
En je komt weer achter nieuwe dingen of dingen waar je nog niet bi stil stond en tips over sute's of anderen!!
Vindt het echt tof dat we er samen zo voor elkaar zijn en dat kan alleen maar een positieve bijdrage leveren aan onze wens om zo gauw mogelijk zwanger te worden!!
We gaan zo door!!
x Zuus

Hoi!

Ik ben nu ongeveer 2 maanden aan het meelezen op dit forum,en inderdaad het is best verslavend!
Ik zit nu een paar weken thuis omdat ik even geen baan heb en de verleiding is inderdaad erg groot om een paar keer per dag even te kijken naar de nieuwe berichtjes van iedereen.
Ook ik vind het fijn om het proberen zwanger te worden met jullie te delen,en gezellig te babbellen over van alles en nog wat!!
Ik ga op het einde van deze week even op vakantie,maar ik zal jullie zeker missen!
Dus zodra ik terug ben zal ik er zeker weer zijn!!
Maar ben nu nog een paar dagen hier!!

Liefs,Swinie

Nou Swinny;
fijne vakantie alvast!!!
ik nog 8x werken en dan vakantie!phoe, aftellen hoor!
x zuus

Verslaafd?? hoe kom je er bij... hihihihi kijk slechts enkele keren per dag of er nog nieuwe berichten zijn....   JA!! ben eigenlijk wel verslaafd dus.

Ik had niet verwacht dat zwanger worden me zo bezig kon houden. Ik probeer er niet al te veel mee bezig te zijn, maar dat valt niet mee.

Vind het wel errug leuk om met jullie van alles te delen. Mijn vriend en ik hebben besloten het verder aan niemand te vertellen dat we bezig zijn (soms is dat erg lastig, want ik ben nogal een flapuit... hahaha). Ben dus blij dat als ik ergens over twijfel of iets wil weten, ik jullie kan raadplegen.

Hoop nog veel info met jullie te kunnen uitwisselen. Ben volgende week even met vakantie, maar daarna weer lekker terug om te babbelen...

groetjes, Daphne

Goh Daphne....jouw tekst had ik zo zelf ook kunnen typen!
alleen dat van de vakantie kotm nog niet helemaal overeen(jammer genoeg!)
maar ik had ook niet verwacht dat ik er ZO mee bezig kon zijn; van de soort kinderwagen tot naam en van foliumzuur tot opvang; errug....maarja zo als het tegeltje op de wc luidt; een goede voorbereiding...is t halve werk!!!
xx zuus

Terug
Bovenaan