Hier een korte update van mij

Hallo allemaal.

Zit inmiddels alweer op dag 25 van ronde 35 (jawel)

Donderdag hebben we een nieuwe afspraak bij de Gynaecoloog. Ben erg benieuwd wat er dan gezegt, gedaan enz word.

Heb trouwens wel pijnlijke borsten en een raar gevoel, nogal zeurderig onderin de buik.
Zeg maar boven mijn schaambeen
En ik ben misselijk, maar voel me ook een beetje grieperig en heb helemaal niet het gevoel dat het uberhaupt een keer raak zou kunnen zijn.
Dus.............we zien het wel.

Ik heb al zo vaak gedacht dat ik wel zwanger zou zijn, en dan elke maand weer die vreselijke teleurstelling..........dus dat doen we gewoon niet meer.

Ik ben niet meer zo erg vaak on-line zoals jullie hebben gemerkt. Ik lees wel mee natuurlijk maar................reageer niet meer zoveel. Hier heb ik mijn redenen voor en wil het ook een beetje van me afzetten, ik was er de laatste tijd weer veel te veel mee bezig.

Nou goed, ik ben dus stiekem wel erg benieuwd of aankomende week ik enig rood signaleer of dat het wegblijft. Geen test in huis en dat doe ik zowiezo ook niet eerder als dat ik b.v. een week over tijd zou zijn.

Maar ga er vanuit dat we gewoon weer gezellig de medische molen induiken straks.

Groetjes,

Cynthia

he lievie, fijn je weer te lezen. Goed zo dat je ook even wat afstand neemt, ik denk dat iedereen soms een moment heeft dat je even geen zin hebt om te schrijven en te reageren. Ik ga natuurlijk voor je duimen, je hoort vaak dat voordat je de mmm ingaat het raak is.Dus wie weet. We mailen nog, liefs ilona

Hoi Cynthia
Het is toch weer spannend hoor!
Je klachten zouden er wel op kunnen wijzen dat het raak is maar we wachten het maar af.
Ik zal hard voor je duimen.
Zoals Ilona zegt iedereen heeft wel eens de behoefte om even afstand te nemen dus dat moet je dan ook gewoon doen.
Je gaat toch ook binnekort naar turkije?
Ik ook namelijk even uitwaaien weg van het hele medische gedoe en dan bij terugkomst weer met een frisse start te beginnen.
Sterkte en hopelijk tot gauw
groetjes sabine

Terug
Bovenaan