hier en ik mooi klaar mee

hoi meiden!

nou wij zijn er mooi klaar mee
mijn schoonpa stopt in febr met werken...... om dit te vieren willen ze met z'n allen een lang weekend naar center parcs
natuurlijk hartstikke mooi bedacht maar ik vind het maar niks!
had eerst de hoop om in 2 huisjes te gaan maar nee we gaan met z'n allen in 1 huisje!!
nou kan ik opzich best met mijn schoonouders overweg hoor maar er zijn gewoon wat dingen die ons behoorlijk ergeren.....
zoals mijn zwager!! die woont weer thuis , is 29 jaar is zo'n beetje verslaafd aan alles waar je maar aan verslaafd kunt raken
hij heeft mijn schoonouders echt kapot gemaakt de afgelopen jaren door zijn alcohol en drugs gebruik, ook heeft hij elke keer ontslag , hij weet zich geen houding te geven tegenover amdere mensen, is bang voor andere mensen, hij denkt dat hij heel populair is maar heeft niet 1 kameraad , hij heeft thuis een verschrikkelijke grote bek! , hij liefgt alles bij elkaar en er mist gewoon een heel groot stuk van zijn verstand maar dat komt natuurlijk door die alcohol en drugs , ook heeft hij net 2 jaar voorwaardelijk gekregen....... echt een lul is het!
ook mijn schoonpa lust nogal wat drank en is hier ook verslaafd aan maar ontkent dit natuurlijk zelf
hij begint na 2 biertjes al te zeuren en discussies uit te lokken en wil natuurlijk altijd winnen...... als dit gebeurt kunnen we normaal gesproken makkelijk weglopen maar dan natuurlijk niet omdat we met z'n allen in 1 huisje zitten.......
dit wordt echt een ramp!
ik kan gewoon niet overweg met mijn zwager en weet van mezelf dat als ik me ga ergeren ik me niet lang stil kan houden en ook precies vertel hoe ik er over denk op dat moment
zie er nu al tegenop....... pffffffff wordt echt een regelrechte ramp!
sorry meiden oor het geklaag maar moest het even kwijt

liefs ilona

Nou lekker dan!

Kun je niet gewoon aankaarten dat je het voor Bram fijner vind om een eigen huisje te bewonen? Desnoods op eigen kosten?
Zij weten toch ook wel dat er kans is op discussies, ik zou dan gewoon als argument geven dat je niet wil dat Bram hiervan wakker wordt en denkt dat er ruzie is! Helemaal niet als dat ook zo is natuurlijk!

Zie anders het topic van Samiera over de aanbieding; hoeft dus niet alles te kosten zo'n tweede huisje hihi!

Groetjes Sas

jemig, hier ben je inderdaad echt lekker mee.

Misschien toch aangeven dat dit soort bijeenkomsten vaak op luidruchtige discussies uitlopen en zeggen dat je Bram nogal een lichte slaper is, en daarom een eigen huisje wil. Succes!!

Ik zou ook voor een eigen huisje gaan zoals hierboven gezegd wordt. Dit kun je makkelijk verantwoorden! Rustiger voor Bram enz enz.
Je moet er wel van genieten hoor! Want Center Parc is echt hartstikke leuk! Dus gewoon meegaan en lekker in een eigen huisje gaan is mijn tip!

Groetjes Babybelle

Hoi Ilona,

Ik zou ammenooitniet gaan, als je persé in 1 huisje moet. Ik heb eigenlijk zelf niet eens zo'n hele belabberde familie, maar je kunt mij na 5 uur met mijn familie samen, opvegen. Een weekend in 1 huisje, daar begin ik al helemaal niet aan. Gelukkig voelt mijn zus hetzelfde, dus een familie weekend zit er voor ons echt niet in, tenzij we allemaal een eigen plekkie hebben om ons terug te trekken.

Ik zou, hoe moeilijk ook, eerlijk zijn en zeggen dat je van zo'n weekend niet zou kunnen genieten. De optie van een eigen huisje huren is natuurlijk een goede. Of aansturen op een leuke dagactiviteit, met daarna gezellig uit eten (misschien zelfs zonder Bram).

Groetjes, Karin

Hallo Linda,

Ik dacht mijn schoonmoeder erg was maar als ik dit lees voel ik me echt een zeur!

Ik zou ook niet in hetzelfde huisje gaan zitten. Ik zou gewoon voorstellen dat jullie wel mee willen maar dan in een eigen huisje (desnoods zelf betalen) en anders wette pech.

Succes er mee

Groetjes Patries

Hoi Linda,

Ik zou ook gaan voor een eigen huisje en anders zeggen dat jullie anders niet mee gaan. En inderdaad, in je eigen stekkie is zo'n weekendje nog net vol te houden.

Groetjes en veel succes!!

Hoi Ilona,

Als ik dat zo lees zou ik ook voor een eigen huisje gaan hoor. Inderdaad gewoon zeggen dat dat voor Bram beter is. Misschien kun je bij de reservering aangeven dat je dan 2 huisjes naast elkaar wilt zodat jullie wel bij elkaar binnen kunnen lopen.
Als wij op vakantie gaan in een huisje komen onze ouders wel eens logeren maar goed, met beide ouders gaat dat uitstekend (ik kan gelukkig wel goed overweg met mijn schoonouders). Maar dan nog vind ik het wel fijn als ze de volgende dag weer naar huis gaan. Je wilt toch ook een beetje privacy, nietwaar.

En anders zit er niets anders op: de hele dag in het zwemparadijs vertoeven...... -:)

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan