hier even een update!! (heeeeeeel lang geleden...)

Hallo alle mama's,
Het is alweer heel lang geleden dat ik hier iets van me heb laten horen. De laatste keer was ik denk ik ongeveer 15 weken zwanger en dat is nu ondertssen alweer 26 weken.
Heb toen verteld dat ik ongelooflijk veel moe was en het huilen me nader stond dan het  lachen. Ondertussen gaat het gelukkig een stuk  beter.  
Ik heb nu vanaf  ongeveer  18 weken wel weer heel veel last van mijn bloeddruk  (erg laag),hierdoor  werk ik nu alleen nog maar therapeutisch waardoor ik  erg veel rust heb en me ook een stuk beter voel.  
Inmiddels hebben we hier in huis een groot stuk aangebouwd  maar wezijn nog niet  helemaal klaar. Gauw genoeg zullen we aan de babykamer beginnen en zijn we er bijna klaar voor..    

Ook weten we dat ons tweede kruimeltje een JONGEN wordt, dus zoals al eerder in een topic stond lekker nieuwe  dingen shoppen!!

Met Chloë gaat  alles zijn gangetje. Is een echte  spreekbuis  én een echte deugniet!!

Ik hoop snel weer wat meer te reageren en zal dan ookgauw een nieuwe foto van mijn meisje plaatsen..

heel veel groetjes vanuit deze kant!!
Chloë en Pally  

Hee,

Leuk wat van je te lezen, al schrijf ik zelf ook bijna niet....

Fijn te horen dat je je weer iets beter voelt ondanks de pijn in de rug.
Een jongen wat leuk! Inderdaad weer lekker shoppen! Is ook echt leuk een jongen en een meisje!
Zwaar he, dat verbouwen tijdens een zwangerschap... ik weet er alles van, heb je net de boel weer een beetje op orde en dan moet hier weer wat geboord worden en daar nog wat gehakt, kan je weeer opnieuw beginnen met poetsen en dat terwijl er al zo'n ondeugende meid rondloopt! Ik hoop voor je dat jullie eerder klaar zijn dan wij klaar waren (Lotte's kamer was pas met 37 weken klaar...). Maar goed daarna kun je dan ook heerlijk genieten van jullie beide kindjes.

Met David en Lotte gaat alles goed, David loopt inmiddels echt stevig dus daar zijn we heel blij mee. Lotte lijkt zich motorisch veel sneller te ontwikkelen, ze draaide zich deze week voor het eerst van de rug naar de buik. (3,5 maand).

Groetjes, Sascha.

Terug
Bovenaan