Hier even een update.....

A

Anoniem

Guest
Hallootjes,

Ik heb mijn hubbie helaas voor zijn verjaardag nog geen positieve test kunnen geven maar ik ben ook nog niet ongi! Had het vrijdag moeten worden, heb altijd een hele regelmatige cyclus en gister getest maar helaas... negatief!

Vanochtend had ik echte ongi krampen maar er komt maar niks. Ik ga toch steeds meer twijfelen hoor! Waar ik de laatste dagen erg veel last van heb, is witte afscheiding en jeuk. Nu heb ik ergens gelezen dat dit komt door de verandering van de zuurgraad in je vagina tijdens een zwangerschap. Herkennen jullie dit? Verder ben ik moe, heel moe en pijnlijke borsten. Verder voel ik me eigenlijk wel goed! Nog een paar daagjes afwachten en dan ga ik weer testen.

Hoe staat het met jullie allemaal? Wel leuk hoor zo'n forum! Moet alleen oppassen dat ik niet verslaafd raak geloof ik, hi, hi........
Trouwens, ik heb een boek gekocht. "Zwanger worden/zijn van je eerste kindje" van Ouders van Nu. Echt een aanrader. Staan een hoop antwoorden in op al je vragen! Misschien een tip!

Tot zover weer! Ga nu mijn hubbies verjaardag vieren!

Knuffeltje!
Camel

Wat leuk zeg!! Hoeveel dagen ben je nu overtijd?? Ik zelf ben nu 16 dagen overtijd en 2x getest maar de test blijft negatief. Ben ook al 2 x bij de huisarts geweest en die denkt wel dat ik zwanger ben maar moet het nog ff afwachten en nog een keer testen als ik ongeveer 3 a 4 weken overtijd ben omdat bij de zwangerschap van mijn dochtertje ik ook pas een positieve test had toen ik ongeveer 3 weken overtijd was. Ik heb zelf ook wel wat last van symptomen, ik ben ook erg moe, was misselijk met vlagen, gevoelige borsten maar niet de hele dag door en ik heb wisselende stemmingen kan nu weinig van me man en dochter hebben op het moment. Dit kindje is niet gepland bij ons als ik zwanger blijk te zijn maar zeer welkom. We zouden ongeveer over 6 maandjes stoppen met de pil, mijn man was er nog niet aan toe maar ik ben   er al tijdje helemaal klaar voor. Dus ik ga een gat in de lucht springen als ik zwanger ben. Jij veel sterkte en ga duimen dat je gauw een positieve test ga krijgen. Liefs Chantal

Terug
Bovenaan