Hier heb ik nou spijt van

Als je in een speelgoedwinkel rond loopt, lijken alle spullen leuk voor je kindje en wil je alles wel kopen.

Ik heb dan ook een tijdje terug een babygym gekocht met 4 verschillende muziekjes, allemaal knipperende lichtjes en je kan hem op 4 verschillende manieren gebruiken (van mobile tot speeltafeltje waar je voor kan zitten).

Nu ben ik echt niet onhandig. Ik heb immers zelfstandig alle meubels in de kinderkamer in elkaar gezet (onze babykamer komt van onze grote vrienden uit Zweden), maar voor dit stuk speelgoed had ik toch echt de hulp van mijn man nodig. Met twee man sterk zijn wij een uur of twee bezig geweest deze, volgens de verpakking heel eenvoudige, babygym in elkaar te zetten.

Toen kwam het: ik zet heel blij vertellend de babygym over mijn dochter in de box en begin haar uit te leggen hoe het ding functioneerd, valt ze in slaap! Hebben we daar twee uur lang voor zitten puzzelen!

De standen van het apparaat zijn nog een verhaal appart, ik geloof dat er zo'n 20 verschillende combinaties van de knopjes zijn. Hebben we eindelijk uitgevonden dat de slaapliedjes onder het ene schuifje zitten en de actieve liedjes onder het andere, doet het ding het niet meer! (Een ander knopje wat omgezet dient te worden.)

Nou ja, toen Laura eenmaal wakker was, viel het ding wel in de smaak en onze dame keek vol plezier naar de ronddraaiende mobile bovenop de babygym, met lichtjes uiteraard. Ondertussen begon ik de muziek behoorlijk zat te worden.

Nu hebben we de boel veranderd en voor lichtjes en muziek moet ze werken (tegen een speeltje aan rammen). De eerste tijd was dat een opluchting. Geen rotdeuntjes meer, want 4 deuntjes zijn er uiteindelijk maar 4.

Nu heeft madammeke door hoe ze de muziek aan moet krijgen (sinds twee weken) en er gaat geen dag voorbij dat ik het ding met liefde overboord smijten wil! Ik ben compleet gehersenspoeld! Mijn dochter blijft maar tegen die speeltjes rammen, bij Duracell zijn ze dolgelukkig met ons en mijn man lacht me vierkant uit. Zo erg is het toch niet? Nee, hij zit er hooguit een dag in. Ik ga nu al mijn derde week continue dezelfde deuntjes horen in. Ik drom er zelfs van. Het is gewoon altijd mijn achtergrondmuziek, ook wanneer Laura niet tegen het ding aan ligt te rammen.

Ik heb er spijt van dat ik het ding heb gekocht, maar aan de andere kant, het is absluut haar favoriete speeltje. Laura is tevreden en dat is het belangrijkste, toch?!? (Of zal ik het ding toch maar overboord smijten als ze slaapt vannacht?)

Groetjes Ilona

Hee Ilona,
Geweldig verhaal!! Er moet er wel om lachen hihihi .
Evi heeft ook zo'n soort mobiel, om knetter van te worden. Gelukkig vindt ze hem ook leuk als hij uit staat hihiihi.

groetjes Sonja

Hoi,
tsja..... Quinn heeft ook een mobiel maar gelukkig niet zo'n supersonisch ding. Gewoon een ouderwetse die ik aan moet draaien. Hij gaat echt maar een paar keer per dag aan.
Waarom leer je je dochter niet aan dat ze hem maar een paar keer per dag krijgt, bijv. na de fles of zo. Ze zal vast nog meer speelgoed hebben toch?
Groetjes Veerle

haha, wat een verhaal!
misschien een mp 3 speler kopen en die op de hoogste stand aanzetten!!!
haha kun je tenmiste zelf kiezen welke muziek je wilt!

groetjes Anneke

haha,ja ik ken het.boas heeft een schommelstoel met muziekjes.die zitten de hele dag in mn hoofd.ik ga zelfs meelallen,of ik nou wil of niet.net wat je zegt:alsof je gehersenspoeld bent.
boas heeft nog niet door dat hij aan de poppetjes  moet trekken voor geluid,dus ik kan af en toe nog even bijkomen.sterkte!
groetjes kari

Haha, die batterijen kunnen er ook uit hoor!

Ik vind het muziekje eruit slopen wel een goeie als dat lukt.
Esther is ook dol op lichtjes en geluid, dus mocht je hem echt overboord gaan gooien dan wil ik hem wel van je overnemen, haha! Ik ga op Koninginnedag op speurtocht naar leuk speelgoed...

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan