hier iemand gelijk de eerste keer zwanger

A

Anoniem

Guest
hoi,

ik vroeg mij af of er hier ook mensen zijn die gelijk zwanger zijn geworden. mijn 1ste dag van mijnlaatste ong was 25 dec.(de week voor ik ong werd was mijn pil op en nu ben ik dus gestopt) nu heb ik echt erge last van mijn buik enzo. bij mijn eerste kindje was het ook gelijk raak. (ook toen was mij laatste ong die van de pil. zou wel heeel mooi zijn als dat nu ook weer zo is. maar durf nog niet te juichen... kan ook maar zo nog een half jaar duren

bij de 2e en 3e was ik meteen zwanger! en dan was het ook echt een lucky shot! net met de pil gestopt en besloten om er de maand erop voor te gaan! maar ik was toen dus al zwanger!

Bij de eerste was ik meteen zwanger na het stoppen met de pil en bij de tweede 1 keer ongesteld geweest en toen zwanger! Wij gaan voor de derde, ben net met de pil gestopt en menstruatie bijna over dus dan kan er geklust gaan worden haha! Zien of het weer lukt! Ben nu wel 33 dus moet maar afwachten of we weer zoveel geluk hebben.

Ik was ook meteen zwanger. Begin dec.09 met de pil gestopt en ben nu alweer 5 weken.

Su6! Liselotte

ik ben nu zwanger van de derde, en ben alle drie de keren in 1x zwanger geraakt. Bij nummer 1 en 3 direct na de pil. Bij nummer 2 gestopt met pil, half jaar condooms gebruikt (temperaturen om inzicht te krijgen in cyclus) en daarna in 1 keer raak.
En ik heb een rare cyclus: 6 tot 8 weken!

oke naja ik merk het wel, 16 jan zou ik het kunnen zien maar aangeraden word om te wcahten met testen tot 22 jan......

beneiwud of ik dat ga volhouden 22 jan normaal word ik woensdag ong dus als dat uitblijft ga ik donderdag of vrijdag testen, nog een weekje dus....

lijkt me zo'n teleurstelling als de ongesteldheid toch komt, maja we merken het wel.

ik ben nu dus weer in 1 keer zwanger!!! 4e kindje!
succes!!!!

ow en ik heb 3 dagen eerder getest!! kreeg meteen zwanger te zien!!!

Terug
Bovenaan