Hier is Inge weer een keertje!

Hallo allemaal,

Ik heb al even geen berichtje meer geplaatst dus het werd weer eens tijd. Ik sprak Mick pas en we realiseerden ons dat we gewoon al meer dan 3 jaar op dit forum schrijven. Niet echt een jubileum waar je op zit te wachten. Maargoed we hopen nog steeds op een positief einde!
De afgelopen maanden hebben we gekozen voor rust door de ivf waarvoor we in februari aan de beurt waren uit te stellen. Ondanks dat ik nog steeds niet echt op deze procedure zit te wachten gaan we er toch voor over 2 weken. Ik wordt begin mei ongesteld als het goed is en dan gaan we van start. Ben benieuwd hoe we het gaan ervaren. Ik ben mp3tjes aan het downloaden zodat ik met wat lekkere muziek op mijn hoofd de punctie heb straks.
Verder even weinig te melden. Hoop dat met jullie alles goed gaat en ik volg jullie nog steeds regelmatig al moet ik zeggen dat er wel erg veel nieuwe namen tussenstaan die deze forumbejaarde niet kent.

lfs inge
ps als je het leuk vind om eens op mijn weblog te lezen en te schrijven dan ben je van harte welkom: http://wensweb.web-log.nl

Hoi Inge,

Ik wil je voor de komende tijd heel veel sterkte en succes wensen en ik  
hoop dat je lange wachten eindelijk word beloont.
En maak je niet te druk over je behandeling en probeer het gewoon
over je heen te laten komen (makkelijk gezegd natuurlijk, maar ik hoorde voor mijn behandeling alleen maar negatieve dingen erover en had voor mezelf zoiets van ik laat het over me heen komen en trek dan wel mijn eigen conclusie, en achteraf is het me echt meegevallen).

Heel veel lieve groetjes en toi toi  

Hoi Inge, het is weer even geleden ja dat ik je naam voorbij zag komen! Maar je bent er weer........Ook ik wil je heel veel succes wensen met de eerste IVF en ik zal voor je duimen!

Groetjes, Pleun

Terug
Bovenaan